Βασίλης Κωνσταντακόπουλος: Τον τίμησαν αφού πρώτα τον ξεζούμισαν

Έστω και αργά αποφάσισαν να τον τιμήσουν. Η Καλαμάτα έστω και αργά αποφάσισε να τιμήσει  τον αείμνηστο καπετάνιο Βασίλη Κωνσταντακόπουλο που ξόδεψε εκατομμύρια  ευρώ προκειμένου να δει να υλοποιείται το όνειρο του στη Μεσσηνία. Όπως έγινε γνωστό το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου ενέκρινε την πρόταση του περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη που αφορούσε τη μετονομασία του αεροδρομίου Καλαμάτας σε «Αεροδρόμιο Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος».

 

Κατά τη συζήτηση της πρότασης ο Πέτρος Τατούλης τόνισε μεταξύ άλλων πως αποτελεί τον ελάχιστο φόρο τιμής προς τον μεγάλο Έλληνα εφοπλιστή και επιχειρηματία που όχι απλώς δεν ξέχασε ποτέ την ιδιαίτερη πατρίδα του την Μεσσηνία, αλλά έκανε και στόχο ζωής να υλοποιήσει το μεγάλο όραμα του Costa Navarino. Βεβαίως ο αείμνηστος εφοπλιστής ταλαιπωρήθηκε πολλά χρόνια απο τον μόνιμο βραχνά των επενδυτών στη χώρα Ελλήναν και ξένων που δεν είναι άλλος απο την γραφειοκρατεία μέχρι να ολοκληρώσει την επένδυση του…αλλά αυτά κάποιοι τα ξεχνούν. Είναι κρίμα στη χώρα μας να βραβευόνται άνθρωποι πάντα μετά θάνατον. Εϊναι κρίμα που η νοοτροπία ο ωχαδερφισμός και η μίζα μαζί με τη «σοκολάτα» έχουν μεγαλώσει γεννεές γεννεών…Και είναι κρίμα να συμπεριφέρεσαι με αυτό τον τρόπο σε επιχειρηματίες όπως ήταν ο καπετάν Βασίλης. Η εταιρεία του οποίου η Costamare ιδρύθηκε το 1974 από τον ίδιο σε ηλικία 39 ετών. Στη ναυτιλιακή κρίση, την περίοδο 1982-1984, ο καπετάν Βασίλης αγόρασε 8 πλοία. Η συνολική τους αξία δεν υπερέβαινε την αξία που θα τα αγόραζαν σε διαλυτήριο πλοίων εκεί που τα πουλάνε για παλιοσίδερα-scrap. Το 2006 παρέδωσε το τιμόνι των επιχειρήσεων του τα παρέδωσε στους τρεις γιούς του ενώ με τη ναυτιλία ασχολείται κυρίως ο πρωτότοκος, ο Κωνσταντίνος από το 1996. Ο ίδιος δήλωνε ότι «η εταιρεία περνάει σε καλά χέρια αφού η νέα γενιά είναι ακόμη καλύτερη». Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος ήταν ο επιχειρηματίας που έφερε τους Κινέζους της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. «Oι δύο λαοί έχουν αρχαίους πολιτισμούς και κάποτε ήταν μαζί. Κάποια στιγμή οι δρόμοι τους χάθηκαν και τώρα ξανασυναντιόνται» είχε πει τότε. Πριν από λίγες ημέρες η Costamare υπέγραψε συμβόλαιο για την κατασκευή πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Τα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 8.800 TEU το καθένα. Θα παραδοθούν από τα ναυπηγεία Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering της Κορέας μεταξύ του πρώτου και τρίτου τριμήνου του 2013. Και τα πέντε πλοία έχουν ήδη χρονοναυλωθεί από την Evergreen Group. Το συνολικό κόστος της συγκεκριμένης επένδυσης υπολογίζεται στα 480 εκατομμύρια δολάρια Μόλις τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία είχε παραγγείλει τη ναυπήγηση τριών ακόμη containerships στα κινεζικά ναυπηγεία China Shipbuilding Trading και Shanghai Jiangnan Changxing Heavy Industry. Το κόστος ναυπήγησης του κάθε πλοίου είναι 95 εκατομμύρια δολάρια και η ναύλωσή τους έγινε στην Mediterranean Shipping Company για δέκα χρόνια με ημερήσιο ναύλο 43.000 δολάρια

Κάνε Για να παίζεις την showbiz... στα δάκτυλα