Eurovision 2011…όπως ΥΕΝΕΔ

Το μόνο που έλειπε ήταν το λικεράκι και το παξιμαδάκι. Μουντό σκηνικό, <<καμένη>> παρουσιάστρια από τα φώτα-by the way τα φρύδια γιατί ήταν παγωμένα Λένα; -αμίλητη αλάλητη η επιτροπή και σκηνικό μιας άλλης εποχής.

Μια εποχής που θύμιζε έντονα ΥΕΝΕΔ του 70. Ειδικά το πανί πίσω από την επιτροπή που στο γενικό πλάνο φαινόταν πώς ήταν δεμένο με σκοινί πάνω από το κεφάλι του Τσαουσόπουλου με ταξίδεψε στην
ασπρόμαυρη τηλεοπτική πραγματικότητα. Μουντή αν και εμπνευσμένη έναρξη, πολλές επαναλήψεις ατακών της Αρώνη για να καλύψει τα κενά της ροής και ζωντανές συνδέσεις από το πηγάδι. Κι αν αναρωτιέστε τι σημαίνει από το πηγάδι… σπεύδω να σας διευκρινίσω. Όταν σε μια ζωντανή σύνδεση κάποιοι για παράδειγμα χειροκροτάνε και ο ηχολήπτης εκείνη την ώρα μιλάει στο κινητό, τον έχει πάρει ο Μορφέας, ή δεν λειτουργεί
γρήγορα με την κονσόλα του, τότε βλέπουμε μεν την εικόνα αλλά ο ήχος έρχεται από το πηγάδι. Παρά το γεγονός ότι από γέννησης του κόσμου ο ήχος ταξιδεύει πιο γρήγορα από την εικόνα εντούτοις η ΝΕΤ χθες έσπασε τα στεγανά. Και αυτό έγινε χθες πολλές φορές. Και να ήταν μόνο τα παράθυρα; Ο ήχος των συμμετεχόντων ήταν τραγικός. Και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι εκ των συμμετεχόντων τις επόμενες μέρες θα το καταγγείλουν σε κανάλια και
εφημερίδες. Από την άλλη. Ποιος έξυπνος είχε την ιδέα να σπάσει το κοινό τους fans και τους συγγενείς σε δύο διαφορετικά σημεία; Δεν υπήρχε κλίμα, διάθεση, ηχόχρωμα, ένταση. Όχι πείτε μου. Όταν βλέπατε το γενικό πλάνο από τους συγγενείς και ακούγατε δύο φορές την φωνή της παρουσιάστριας δε σας ήρθε στο μυαλό το καφενείο στην Αγία Βαρβάρα; Στη γενέτειρα του Φουκάκη; Από την άλλη όταν βλέπατε το σκηνικό δε σκεφτήκατε την ταινία του Περράκη την παλιά; Το Λούφα και παραλλαγή; Το μόνο που έλλειπε από τον συντηρητισμό της εικόνας ήταν το Πουλί των συνταγματαρχών. Έλεος. Είπαμε ότι η κρίση περιόρισε την παραγωγή και το budget. Αλλά ποιος έξυπνος πλήρωσε για τα led wall του σκηνικού και δεν σκέφτηκε να δώσει χρήματα για να φτιάξει ένα μεγαλύτερο σκηνικό;
Με κούρασε πολύ. Και όλους τους τηλεθεατές. Οι μόνες φωτεινές εξαιρέσεις ήταν τα ίδια τα παιδιά…όμως και αυτά εκτέθηκαν. Ακόμη και ο Λούκας, ο νικητής ήταν κακός. Η Αντιγόνη πάλευε με τις νότες, η Νίκη ήταν σε ομηρία, η Βαλάντω κάποιες στιγμές στόναρε, τα κόκκινα χαλιά πίστευαν ότι ήταν στη σκηνή του x-factor και οι Τριημητόνιο ήταν μουσικά σωστοί. Έλεος…
 

Κάνε Για να παίζεις την showbiz... στα δάκτυλα