Εδώ και δύο εβδομάδες το νέο τηλεοπτικό εγχείρημα του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη είναι στον αέρα της Αθήνας. Το πάλαι ποτέ local tv μετονομάστηκε σε Nickelodeon. Το παιδικό κανάλι της Αθήνας. Είναι χαρακτηριστικό πώς το στήσιμο του καναλιού η οργάνωση και όλες οι συζητήσεις με τους Ισπανούς παραγωγούς είχαν την υπογραφή της αποχωρήσασας Άλκηστης Μαραγκουδάκη και πώς ήδη από την πρώτη εβδομάδα τα αποτελέσματα είναι ορατά.
Στις ηλικίες 8-14 το κανάλι από 5% που είχε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας σκαρφάλωσε στο 12% στο λεκανοπέδιο. Ένα ποσοστό που το φέρνει δεύτερο-κάτω από το Mega- ανάμεσα σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας. Το στοίχημα είναι μεγάλο κυρίως στο εμπορικό κομμάτι. Εκεί είχαμε νέα έλευση αυτή του Δημήτρη Αργυρόπουλου, πρώην συνεργάτη της ΙΜΑΚΟ. Θα τα καταφέρει ο Αργυρόπουλος; Ίδωμεν… Όσο για το ραδιόφωνο του Ομίλου τον πρώην arena…έχω να σας πω ότι δεν κλείνει… η απόφαση πάρθηκε πριν μερικές μέρες παρά τις όποιες διαφωνίες μεταξύ των μετόχων και δεν πωλείται