Ο γνωστός εστέτ δημοσιογράφος μου Τάκης Κάρης μου έστειλε μία απολαυστική ανταπόκριση που αναμεταδίδω παρακάτω αυτούσια.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ LAK ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ, ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΣΤΡΙΓΓΛΟ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ- ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ- ΑΦΟΥ Ο ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΟΠ ΣΤΑΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΔΑΣ . ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΟΥ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΩΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗ ,ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ VOGUE ΣΤΕΛΛΑΣ ΛΙΖΑΡΔΗ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΦΙΡΗ ΕΘΕΑΘΗ ΣΕ ΨΑΓΜΕΝΟ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΥΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΚΟΚ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ -πάνω στο οποίο ο Χρύσανθος Πανάς φύσιξε ένα κεράκι για τα γενέθλιά του τα οποία θα συνεχίσουν σήμερα με ιδιαίτερες εκπλήξεις…)
Αγαπητή Χριστίνα,
Χθές βράδυ λοιπόν, ήμουν προσκεκλημένος — ανάμεσα σε άλλα — σε μία εκδήλωση των Φίλων του Τατοίου, στη διάλεξη της Μαρίνας Καρέλλα , σε ένα δείπνο-γκαλά και στη διάλεξη του Μπερνάρ Ανρί-Λεβύ. Και όπως πάντα συμβαίνει, όλα συνέπιπταν την ίδια ώρα. (κι αν δεν έχω λιώσει ζευγάρια Ferragamo για να τα προλαβαίνω όλα συγχρόνως). «Όχι άσχημα για μια Δευτέρα βράδυ,» σκέφτηκα, δεδομένου μάλιστα ότι αυτό τον καιρό η κοσμική μου ζωή διαβάζεται σαν…κεφάλαιο του Μνημονίου. (Από τη λίστα του Ντάβλα, έχω βρεθεί στη λίστα του Σίντλερ…και μη χειρότερα. Δηλ. λέμε άντε να γίνει καμιά διάλεξη, να πάμε να ξεσαλώσουμε). Αραγε που να επέλεγα να πάω; Μία πρόσκληση για τα Ανάκτορα, μία από την Πριγκήπισσα (Μαρίνα), μία άλλη για ένα γκαλά στη Μεγάλη Βρετανία αλλά και μία ακόμη από τον εμβληματικό Γάλλο δανδή-σελεμπριντελλεκτουέλ.
Τέτοια διλήμματα ακόμη και έναν απλό άνθρωπο μπορούν να τον κάνουν φιλόσοφο. Αποφάσισα λοιπόν να πάω πρώτα στον Κόμη, να χτυπήσω κανένα malt, να ξελαμπικάρω και μετά να αποφασίσω. Εκεί, οποία έκπληξη, ενεφανίσθη ξαφνικά μπροστά μου, η Πωλίνα-τη θυμάσαι;-Γκιωνάκη, με abfab ανανεωμένο λούκ, να υποδύεται Μπλάνς Ντιμπουά, σε απόσταση αναπνοής αφού στο μπάρ αυτό, η σκηνή με τους θεατές, είναι ένα. Ετσι λοιπόν έχεις μία μοναδική επικοινωνία με τους ηθοποιούς, νιώθεις ότι παίζουν μόνο για σένα—ε δεν είχε και πολύ κόσμο, ούτε άλλωστε χωρούν και πολλά άτομα. Είναι πριβέ. Μαθαίνω λοιπόν (σιγά μην δεν το μάθαινα) ότι επρόκειτο για το comeback της γνωστής ηθοποιού, μετά από δεκαπέντε χρόνια απουσίας, στη διάρκεια των οποίων είχε πιθανότατα αφιερωθεί στον γιό της και στους τρείς κατά σειρά συζύγους της, αλλά και σε σκληρή αθλητική αγωγή, όπως πρόδιδε το ιδιαίτερα καλλίγραμμο σώμα της. Το πρόσφατο διαζύγιό της από τον Νο3, συνέπεσε με την πρόταση του σκηνοθέτη Χρήστου Τσιάγκα και έτσι με εξέπληξε ευχάριστα, καθώς ανυποψίαστος έπαιζα με το malt μου, όπως εμφανίστηκε ως Μπλάνς, λίγο ώριμη, λίγο decadent αλλά πολύ lady-like, πάνω σε ενισχυμένες μαύρες γόβες στιλέτο από αυτές θα έκαναν τη Σάρα Τζέσσικα Πάρκερ να μη κοιμηθεί όλο το βράδυ (και τη Μάρα Δεσύπρη, να φωτογραφίζει όλο το βράδυ), στο απροσδόκητο αυτό περφόρμανς μέσα στο μπάρ. Ηταν σαν να μην φορούσε τίποτε πέρα από τις γόβες αυτές, και ένα μακρύ κολλιέ—πολύ Σανέλ—τόσο εφαρμοστό ήταν το μικρό της μαύρο φόρεμα. Μου άρεσε η έκπληξη αυτή, χάρηκα που η Πωλίνα Γκιωνάκη δεν το βάζει κάτω—θυγατήρ Γιάννη Γκιωνάκη γάρ—και έτσι έμεινα και είδα όλη την παράσταση. Μετά ακολούθησα το θίασο απέναντι, σε ένα άλλο μπάρ του Κόμη όπου η Νατάσσα Γερασιμίδου διάβασε κάτι πολύ πετυχημένα του Bar-Bar και είχε και τραγούδια από κάποια κορίτσια από κάποιο talent show και ένα εκπληκτικό πιανίστα και χτυπήσαμε μερικά drinks—εγώ πίνω μόνο malt whiskeys.
Την επόμενη Δευτέρα η Πωλίνα θα επαναλάβη το θεατρικό αυτό χάπενιγκ στο Κόμη, ο οποίος μου ζήτησε να οργανωθούμε και να πάμε.
Αυτά λοιπόν και άλλα έπονται.
Με πολλή εκτίμηση και πάντα δικός σου,
Τάκης Κάρης