Μπράβο στο Θανάση Κρίκη για μία από τις ωραιότερες φωτογραφίες της Αννας.. Η φωτογράφιση είναι αντάξια ξένου περιοδικού. Ο Jean Paul Gaultier μας καταδέχτηκε λόγω στενής φιλίας του με την Αννα και είδαμε και μας έβαλε έστω και για λίγο στο χάρτη της μόδας. Η Βίσση χρόνια τώρα, στη χώρα μας που αμφισβητούνται όλοι πλην των νεκρών, με τα πάνω της και τα κάτω της και μετά πάλι τα πάνω της, καταφέρνει να διαφέρει. .Διαβάζω τα περί αναβολής της πρεμιέρας του reality που ετοίμαζε και δεν μπορώ να πω πως το γεγονός με χαλάει. Από την αρχή είχα τις ανησυχίες μου για τα 10 επεισόδια του «Rockumentary», όσο σοφιστικέ και νάναι. Οχι , γιατί δεν θα είναι ενδιαφέρον αλλά γιατί δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπει ένας καταξιωμένος άνθρωπος τόσο σκληρά καταρχήν στα σπίτια μας και κατά δεύτερον στο τριπάκι της AGB. Αλλο να έβλεπα ένα δίωρο στο MTV ή στο MAD.Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω πως κάποιος «πουλάει» ή «δεν πουλάει» .Γενικά απεχθάνομαι τα realities παντώς είδους και βαριέμαι τις αμερικανιές – ειδικά στην ελληνική τηλεόραση. Ούτε οι ταινίες τους δε με ικανοποιούν πια – εκτός από κάτι κωμωδίες με το Γαλιφιανάκη. Εύχομαι να βγω λανθασμένη..
Η «σταρ» Αννα έχει αντέξει τα πάντα, προσγειώνεται παντώς καιρού, αφήνεται, ενθουσιάζεται με το καινούργιο, υπερτιμάει, ενίοτε υποτιμάει, επιστρέφει στο παλιό και έχει και την ικανότητα να κάνει πολλά γαργάρα.. όταν το καταλάβει. Επίσης μέχρι τώρα τουλάχιστον ήταν πιο «μπροστά» απ΄όλους, όχι μόνο λόγω πραγματικού ταλέντου αλλά και γενικής -μη πιαρτζίδικης σαχλαμαροκατάστασης και αντιμετώπισης- ως προς τους Ελληνες τουλάχιστον. Η «ξενομανία» που φαίνεται να την έχει συνεπάρει τώρα τελευταία (βλ πολλά Filakia στο Tweeter και «κοριτσίστικα» status όπως «My childhood dream of being on the cover of a magazine with Jean Paul Gaultier came true. Check out Madame Figaro!!!Out now everywhere!» μεταξύ άλλων) είναι ίσως και η ανάγκη διαφυγής ή διαφοροποίησης της από τα παρακάτω:
Νιώθω πως ζούμε σε μία εποχή υστερίας. Τι έχουν πάθει άνθρωποι που δεν έχουν καμία ανάγκη και σερβίρουν στο πιάτο και σε συσκευασία δώρου τα προσωπικά τους στους τηλεθεατές ? Τι τους αποφέρει αυτό? Γιατί παρακολουθούμε μία σκηνοθετημένη ειλικρίνια λες και ξαφνικά τσίμπησε μύγα τσε τσε ανθρώπους που μέχρι τώρα έπαιρναν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους και αρχίζουν μία ατελείωτη εξομολόγηση βγάζοντας σε κοινή θέα τα «αισθήματα» και εσώψυχα τους καθημερινά και παντού ? Μία φίλη μου είπε κάτι πολύ σωστό: το ωραίο είναι ωραίο, στην ώρα του. Και το επίπεδο δυστυχώς έχει πέσει πιο κάτω από το δάπεδο. Και οι πρώην χάι το χάνουν, τσαλακώνοντας την όποια εικόνα είχαν χτίσει, παραμυθιάζοντας τον εαυτό τους πως κάνουν μαγκιές αφού έχουν ήδη παραμυθιαστεί από τους πλέον ανίδεους και εκμεταλλευτές γύρω τους, αφήνοντας τελικά χωρίς πρότυπα μία νεολαία που αντί να τους θαυμάζει τους χλευάζει. Η «πείνα», η εμμονή για μία εξιδανικευμένη νιότη ή μοντερνιά και η ασταμάτητη αναζήτηση για είδωλα μετριότητας, μας έχουν διαστρεβλώσει εντελώς…όπως και η αναζήτηση ενός σπόνσορα.. όποιος και να’ναι αυτός.
Μέσα σε όλα αυτά έρχεται και δένει και η κακία που ρέει άφθονη. Σας παραπέμπω στο τρομερό μπλογκ του Νίκου Ζαχαριάδη, για να διαβάσετε γιατί δεν αφήνει να κάνουν σχόλια στη σελίδα του..http://www.nikos-zachariadis.org/about-2-2/.. Πέστα χρυσόστομε!