Διάβασα ένα πάρα πολύ καλό κείμενο της συνονόματης Χριστίνας Ταχιάου στο Protagon.gr. Διαβάστε το κι εσείς .. είναι ενδιαφέρον..
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΟΜΟΡΦΑΝΤΡΑ!
Η συνειδητοποίηση ήρθε πριν λίγα χρόνια και με βάρεσε σα χαστούκι: κατάλαβα ότι δε μ’ αρέσει η Ελλάδα. Τόσο απλά. Το χειρότερο, όμως, δεν ήταν αυτό. Το χειρότερο ήταν όταν κατάλαβα ότι.. δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθήσω να αλλάξω κάποια από αυτά που θεωρούσα κακώς κείμενα: κατάλαβα ότι η Ελλάδα αρέσει στους Έλληνες. Άρα, το λάθος είμαι εγώ.
Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι δεν νιώθω καν Ελληνίδα τέτοιας Ελλάδας. Ποια Ελλάδα να υπερασπιστώ και με ποια Ελλάδα να ταυτιστώ; Με την Ελλάδα που θεωρεί λογικό να δίνει φακελάκι; Με την Ελλάδα που κυκλοφορεί στο δρόμο λες και είναι μόνη της; Με την Ελλάδα που λατρεύει τα 100 ντεσιμπέλ; Με την Ελλάδα που φυσάει τον καπνό της στα μούτρα του απέναντι; Με την Ελλάδα που παραβιάζει όποιο νόμο γουστάρει; Με την Ελλάδα που δικαιολογεί την παρανομία; Με την Ελλάδα που νιώθει ανώτερη από τους «ξένους»; Με την Ελλάδα που καμαρώνει επειδή κατασκεύασε κάτι ελεεινής ασχήμιας χωριά; Με την Ελλάδα που θεωρεί λογικό να απλώνει ξαπλώστρες στις άλλοτε πανέμορφες παραλίες; Με την Ελλάδα που θεωρεί φυσιολογικό να πηγαίνει σε απίθανης αρπαχτής κλαμπ και καφέ και να παρακαλάει κάτι άθλιους φουσκωτούς τύπους της νύχτας να μη φάει πόρτα; Με την Ελλάδα που πιστεύει ότι δεν μπορεί να διοριστεί χωρίς μέσο; Με την Ελλάδα που φιλάει κατουρημένες ποδιές για να κάνει τη δουλειά της; Με την Ελλάδα που θεωρεί λογικό να πληρώνει ένα κάρο λεφτά σε μπουζούκια και μπαρ και μετά να οδηγεί μεθυσμένη; Με την Ελλάδα που πιστεύει «Και τι έγινε που έπιασαν τους Καραμπέρηδες; Αυτοί είναι το πρόβλημα;»; Με την Ελλάδα που απαιτεί να «φέρουν πίσω τα κλεμμένα» αλλά εξαιρεί τον εαυτό της από την επιστροφή; Με την Ελλάδα που διεκδικεί το δικαίωμά της να εξακολουθήσει να λειτουργεί κουτοπόνηρα; Με την Ελλάδα που πάσχει από έλλειψη φιλοδοξίας;
Όχι, δεν είμαι αγία. Όλα τα παραπάνω, τα απορρίπτει ο «ενήλικος» εαυτός μου. Ο «ανήλικος», έχει υπάρξει μέρος αυτού που τώρα απορρίπτω. Ίσως γι αυτό ενοχλούμαι τόσο πολύ τώρα. Το θέμα είναι ότι ο «ενήλικος» έχει περάσει στο άλλο άκρο. Θέλει τάξη, ησυχία, τυπικότητα κι αξιοκρατία.
Για μένα, η κρίση υπάρχει εδώ και χρόνια. Και δεν εννοώ την οικονομική, εννοώ την αισθητική, πολιτιστική, αξιακή κρίση. Η οικονομική κρίση δεν με εξέπληξε καθόλου. Αντίθετα, με εξέπληξε το γεγονός ότι τόσοι έξυπνοι άνθρωποι εξεπλάγησαν.
Την πρώτη φορά που είδα τη διαφήμιση με τον «ομορφάντραμου» ένιωσα ένα κρύο χέρι να μου σφίγγει το κεφάλι. Το ίδιο είχα νιώσει κι όταν είδα τις διαφημίσεις με την «αγαπούλα την κουκούλα» και «τη φουκαριάρα τη μάνα μου». Είναι οι διαφημίσεις που συμβολίζουν την Ελλάδα που δε μ’ αρέσει. Την Ελλάδα του γηπέδου, του βρώμικου, της φοροδιαφυγής, του μέσου, της διαφθοράς, του ψυχοπονιάρη, του τεμπέλη, του λαθραίου, του καταφερτζή, του αναίσθητου, του Ελληνάρα. Το χειρότερο είναι ότι όλοι, μικροί – μεγάλοι, απ΄ όλα τα στρώματα της κοινωνίας, γελάνε με τις διαφημίσεις αυτές. Το χαίρονται, ρε παιδάκι μου.
Φρικάρω. Φρικάρω με τις διαφημίσεις και με τη συνεχή αναπαραγωγή τους. Νιώθω ένα τσίμπημα δυστυχίας όποτε ακούω τη λέξη «ομορφάντρα μου». Μου έρχεται στο νου και η εικόνα: ασπρόμαυρη Ελλάδα, κοντοί κι άσχημοι άντρες, τσίκνα, βρωμιά ιδρώτα στο γήπεδο, λίπη και λίγδες. Όταν ακούω τη φράση «τι βάζω μέσα; Τη μάνα μου και τον πατέρα μου βάζω μέσα!» μου έρχεται στο νου ένα φέρετρο σκεπασμένο με την ελληνική σημαία.
«Γιατί όμως πιστεύεις ότι έχουν τόση απήχηση αυτές οι διαφημίσεις;» με ρώτησε η φίλη μου. Μα, επειδή, ο Έλληνας σε αυτήν ακριβώς την Ελλάδα νιώθει άνετα. Στην Ελλάδα της αγαπούλας, του ομορφάντρα μου και της φουκαριάρας της μάνας του. Στην Ελλάδα της δραχμής…
Η Χριστίνα Ταχιάου είναι δημοσιογράφος
Αηδία ο ομορφάντρας και η δικτατορία της μιζέριας. Εξαιρετικό κείμενο της κοπελιάς και εμετική η προδιάθεση για οτιδήποτε μας πάει πίσω. Η αξιοπρέπεια και η αισθητική δεν απαιτούν χρήματα μόνο. Και μια χαρά τα τσεπώνει ο κάθε κομμουνιστάκος ηθοποιός που κάνει λαικές διαφημίσεις και μετά κλαιγεται. Διαφημίσεις δε γίνονται στα κομμουνιστικά καθεστώτα μάγκες !!
Σχόλιο: νομιζα οτι μονο εγω τα ενιωθα αυτα με τις διαφημισεις αυτες…
τι καλα που το διαβασα το κειμενο και ειδα οτι εχει κι αλλους…
Συμφωνώ με τη Χριστίνα Ταχιάου κι εγώ! Αλλά -δυστυχώς- αυτή είναι η Ελλάδα που μας έφεραν οι πολιτικοί μας και οι… άλλοι… οι φίλοι τους… οι σπουδαίοι και οι τρανοί! 50 χρόνια πίσω! Μήπως πρέπει να κατηγορήσω τον εαυτό μου που -προσωπικά- το μόνο που έκανα ήταν να μην παίρνω αποδείξεις από τους μαστόρους που έφτιαχναν -κατά καιρούς- το σπίτι μου;; Δε λέω… όλοι έχουμε το μερίδιο ευθύνης μας για την κατάντια της χώρας μας, που, όμως, τυχαίνει να την αγαπώ γιατί είναι η πατρίδα μου και σαν το παιδί που αγαπάει τη μάνα του, έτσι κι εγώ αγαπάω τη χώρα μου και λυπάμαι αφάνταστα για τη σημερινή απελπιστική μας κατάσταση! Δεν μπορώ, όμως, να βάλω το θύτη -με καμία δύναμη- στην ίδια μοίρα με το θύμα! Και αυτή τη στιγμή οι πολίτες της χώρα μας είναι τα θύματα και το κράτος -που δεν αποτελείται από ανθρώπους, αλλά από ανδρείκελα- είναι ο θύτης! Αυτό το κράτος, που είναι η μάνα και ο πατέρας μας και θα έπρεπε να μας αγαπάει, να μας σέβεται και να μας στηρίζει! Ξέρουμε, μήπως, πολλούς γονείς που τα παιδιά τους τούς σέβονται όταν αυτοί τους συμπεριφέρονται άσχημα, αδιαφορούν καθημερινά και τα μαθαίνουν στο ψέμα και στην υποκρισία για να βγαίνουν -δήθεν- πάντα κερδισμένα! Έκανα αυτόν τον παραλληλισμό με γονείς- παιδιά και κράτος- πολίτες για να μπορέσετε να καταλάβετε πως… το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!
Γιατί οι Έλληνες που φεύγουν έξω διαπρέπουν;; Είναι άλλη φυλή, άλλοι άνθρωποι;; Δεν έχουν αξίες και αισθητική;; Εκεί δεν διασκεδάζουν σε νυχτερινά μαγαζιά;; Δεν βρίσκουν «φουσκωτούς» σε πόρτες;; Γιατί η θεία μου μόνη και άρρωστη -παρόλο που έχει χάσει τον άνδρα της- ζει στην Άγγλια και δεν θέλει να γυρίσει πίσω;; Γιατί εκεί τη σέβονται και τους σέβεται! Γιατί εκεί ξέρει ότι δεν μπορεί και δεν θέλει να το παίξει μάγκας! ( Ένα παράδειγμα ήταν η Αγγλία, βέβαια!)
Εδώ, λοιπόν, γελάμε με τον Ομορφάντρα, γιατί έτσι μας έχουν περάσει χρόνια τώρα! Νομίζουμε πως είμαστε μάγκες, φουκαριάρηδες αλλά ωραίοι, τίμιοι αλλά και πονηροί μαζί! Μπορεί να φταίει και το ότι μια Τουρκιά την κουβαλάει χρόνια ο Έλληνας! Πάντως, πάνω που… πήγαμε να ξεφύγουμε απ’ την Τουρκιά, μας την ξαναφόρεσαν… καπέλο!!! Και τι να κάνει τώρα ο Έλληνας, που δεν έχει «μία»;; Να κλείσει την τηλεόραση για να μη βλέπει τούρκικα σήριαλ και να πάει θέατρο, να πάει στο Μέγαρο Μουσικής ή σ’ενα καλό εστιατόριο;; Ή ν’ ανακαλύψει -ξαφνικά- το βιβλίο… όταν δεν έχει ούτε δουλειά, ούτε λεφτά, ούτε κέφι και όρεξη;;;
Είπα πολλά, το ξέρω και ζητάω συγγνώμη, Χριστίνα μου! Αλλά ξέρω πως αυτή η χώρα είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ – όπως φαίνεται- και οι Έλληνες μοναδικοί είμαστε, γι’ αυτό μας συμβαίνουν όλα αυτά και γι’ αυτό κάποιοι τώρα γελάνε και χορεύουν πάνω από τ’ αποκαήδια μας!!
Βέβαια, κάποτε θα πρέπει να ξυπνήσουμε… Πιθανόν, όταν δεν θα έχουμε να φάμε ούτε τα… «βρώμικα» του «Ομορφάντρα»!!!
Διαβάστε τώρα και την αντίθετη άποψη
Η κα Χριστίνα Ταχιάου, δημοσιογράφος, γράφοντας στην βίβλο της σοσιαλδημοκρατικής μπαρουφολογίας (protagon), εξέφρασε την «αναγουλίασις» που της φέρνει η διαφήμιση της Cosmote με τον πωλητή λουκάνικων και την ατάκα «ομορφάντρα».
Για την κα Ταχιάου ο πωλητής λουκάνικων στην συγκεκριμένη διαφήμιση εκπροσωπεί όλα τα κακά της Ελλάδας, Το φακελάκι, την επικίνδυνη οδήγηση, τα υψηλά ντεσιμπέλ, τα σκυλάδικα, την κουτοπονηριά και την έλλειψη φιλοδοξίας. Μάλλον ή κα Ταχιάου δεν έχει προσέξει την διαφήμιση. O πωλητής λουκάνικων στην διαφήμιση φαίνεται ένας εξαιρετικός επαγγελματίας. Αντίθετα με τον μίζερο ανταγωνιστή του, προσφέρει επιλογές στους πελάτες του, κάνει την δουλεία με κέφι και ζωντάνια, έχει χιούμορ και ξέρει πως να πουλήσει το προϊόν του με επιτυχία. Θα είχε επιτυχία όχι μόνο στο συγκεκριμένο κλάδο, αλλά τουλάχιστον σε κάθε τομέα μιας επιχείρησης που έχει να κάνει με πωλήσεις, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.
Ο πρωταγωνιστής αυτής της διαφήμισης δεν είναι λαϊκιστής αλλά λαϊκός. Πολύ διαφορετικά πράγματα. Και αυτό το λαϊκό που βγάζει είναι όμορφο και γνήσιο. Μάλλον γιατί έχει «τη μάνα μου και τον πατέρα» του μέσα.
Η συνέχεια εδώ http://goo.gl/H5yK5
Χαίρομαι που έπεσα πάνω σ’αυτό το άρθρο γιατί στους καιρούς αυτούς που το φρόνημα των Ελλήνων απ΄οτι βλέπω καταρρέει το δικο μου εχει ανέβει κατα πολύ.Δεν ξέρω πια ελλάδα ονειρεύεται η κυρία λογικά απότι καταλαβαινω την Ελλαδα των fish and chips του μισάωρου cappuccino στην πλατεία και των ανέεμελων περιπάτων αγναντεύοντας τον Τάμεση….Και καθότι Δημοσιογράφος να της πω πια ελλάδα ζω και οχι ονειρεύομαι…Την Ελλάδα που δεν θέλουν να την κανουν με το ζόρι να νιωθει μειονεκτηκα απεναντι στους Αλλους λαους,αλλωστε η ξενομανία μας ειναι γνωστή από καιρούς παλαιούς…στην Ελλάδα που οταν πάει διακοπές δεν σπάει δρόμους ούτε τριγυρνάει σαν μεθύστακας, στην ελλάδα που στα ελλεηνης ασχημίας χωριά απο ενα τέτοιο λογικά κατάγομαι και εγώ ο κόσμος ακόμα γελάει και αναπνέει οξυγόνο και οχι αμόλυβδη…Στην έλλαδα που θέλω να μου μιλούν ελληνικά οι Έλληνες και όχι αγλλικα ,στην ελλαδα που δεν θέλω να μεταφράζω στην γιαγιά μου τι λένε οι δημοσιογράφοι, οι διανοούμενοι ευρωπαϊστές ασ την συγχωρήσουν δεν πρόλαβε να πάρει το lower. Στην ελλαδα που σε κερνάει αν ξεμείνεις, στην ελλαδα που όπου και αν βρεθείς ακόμα και αν δεν ξέρεις κανέναν, θα βρεις κάποιον να σου μιλήσει…Στην ελλαδα που η θάλασσα ειναι μπλε και οχι ξέπλυμα…Στην ελλαδα που με 10000000 πληθυσμο γέμισε τον πλανητη με μυαλά κι ας μην ειμαι ένα από αυτά τουλαχιστον ξέρω να τα αναγνωρίζω και να τους βγαζω το καπέλο..Στην ελλαδα που κάποιοι ανθρωποι δεν λαδώνονται δεν κλέβουν είναι άνεργοι αλλα δεν μοιρολογούν και προσπαθούν να τα καταφέρουν …άλλωστε τον κόσμο σου μονός σου τον φτιάχνεις και κρατάς μέσα όποιους θέλεις.Στην ελλαδα που πίνουμε ακόμα τσίπουρα και ας βρωμάνε σε μερικούς …Στην ελλαδα που μπορεί να μην εχει λεφτά αλλα βρίσκει τον τρόπο να περνάει καλά και χωρίς αυτά…Στην ελλαδα που μπορει να μην εχει Hollywood αλλα εχει Επίδαυρο Στην ελλαδα που φέρνει λεφτά σε χιλιάδες μουσεία στον κόσμο….Στην ελλαδα που δεν έκλεψε ιστορία γιατι είχε..και αν αυτά φαίνονται παλια μπορούμε να φτιάξουμε και καινούρια.. απλά ολοι περιμένουμε να τα βρούμε έτοιμα το μόνο μας κακό αυτό είναι…
Αυτά σας τα γράφει ένας 25 χρονος άνεργος λιγότερο μοιρολάτρης από την κυρία.
Το ζήτημα που πρέπει να προβληματίζει δεν είναι ότι κάποιος πήρε μια πολυδιαφημισμένη τηλεοπτική φυσιογνωμία που υποδύεται ένα βρώμικο αλλά τίμιο επάγγελμα και του φόρτωσε όλα τα κακά της Ελλάδας.
Το ζήτημα που χρήζει κοινωνιολογικής διερεύνυσης είναι ότι 7000-8000 άτομα σε μια εβδομάδα έκαναν like στις συγκεκριμένες απόψεις, δηλώνοντας έμμεσα ότι αυτός που πουλάει λιγδερά λουκάνικα στο γήπεδο είναι ο κακός Έλληνας που έφερε την κρίση στην Ελλάδα.
Η απάντηση του ομορφάντρα στο
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.anagnwstes&id=12466
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα μερικές δεκάδες άνθρωποι στην Ελλάδα που δεν τρώνε κουτόχορτο.
diavasa tis protes mono grames ke ikanopiithika. osoi grafete arnitika os pros tin apopsi tis kirias Χριστίνα Ταχιάου theoro oti se proti fasi apla antidrate gia na antidrasete ke mono ke se deyteri fasi aisthanome oti thelete na zisete se mia apiros pio dikaii elada opos ti perigrafete ke sta sxolia sas omos sti parusa stigmi ke ta teleytea 30-40 xronia h kiria Χριστίνα Ταχιάου exi apolito dikio…..
den tha ti kano thea ti kiria Χριστίνα Ταχιάου ala tha iperaspissto to logo ke tin orthi skepsi kapion apo emas.
ke sto londino pu imun pulane kebab se kantines ke etroga poles fores omos o elinas genika ine poli mizeros ke o mizeros mono antidrasi exi na dosi.
min gineste elinares mono ke mono gia ti varia klironomia ton arxaion ellinon as apodijume kiolas oti mporume na min trome koutoxorto, ela omos pu fagame poly apo ayto ma para poly…….
Σχόλιο: Το αντιδράτε για να αντιδράτε προϋποθέτει μη τεκμηριωμένο λόγο. Επίσης μόνο η φράση σου (και στο Λονδίνο εγώ) δείχνει το πόσο μειονεκτικά νιώθεις σε σχέση με τους άλλους λαούς.Δεν σε αναγκάζει κανείς να ζεις με τους χαρακτήρες που απεχθάνεσαι. επίσης είναι φύσει αδύνατον σε οποιαδήποτε χώρα να ζεις όλοι οι άνθρωποι να είναι ίδιοι σύμφωνα με τα πρότυπα σου..Στο υπογράφω αυτό.Μου την σπάνε οι ελληνες που φεύγουν για έξω και όταν γυρνάνε τους βρωμάνε όλα εδώ.. Άρα καταλαβαίνεις πως την μιζέρια και την γκρίνια εσείς την φέρνεται απέξω..
και επειδή απ ότι είπες διάβασες μόνο 5 γραμμές σου γράφω άλλες δυο εγώ από το κείμενο της κυρίας.<>
Αυτό μας καίει τελικά ότι έχουμε την έννοια να μην μοιάζουμε με τους τουρκους…
Αυτό τελικά σας ενοχλεί φίλε μου γιατί νομίζετε πως ότι πράττουμε ότι γίνεται φέρνει κάτι από τουρκιά.
Κοίτα που είναι όμως η τουρκια σαν χώρα οικονομικά σήμερα.
Α!και κάτι τελευταίο διάβασε λίγο περίοδο της αναγενννησης για να δεις γιατί η δύση έγινε δύση!
Γελάω με εσάς που σας πλασάρουν την ίδια σας την κουλτούρα σαν πρότυπο και εσείς νομίζεται πως είναι δικιά τους.
oson afora to londino den to metefrases sosta, apla anefera oti ke ekei iparxun kantines ke den ine thema oti h kyria christina anaferthike sti diafimisi gia na prosvali to kathe kantinieri se elada h opou alou ston kosmo.
den mu aresi to theama tis kantinas ala ayto ine diko mu aisthitiko ke kinoniko provlima (h kantina ennoo),
omos sevome olus tus kantinierides apantaxu sto planiti.
kati alo gia tin empiria mu sto londino ke fisika gia olo to planiti:
otan imun eki, 2 fores etyxe na min exo psila gia na pliroso to parking tu aytokinitou mou.
ke tis 2 aytes fores vrethikan original londrezoi aploi laoikoi anthropoi na mou plirosun to komistro ke otan tus zitisa na tus pame gia na kano psila ke na epistrepso to xreos mu apla arntihikan me filio tropo ke gia mia stigmi nomisa oti apolamvana tin idia dieykolinsi pu mono oi apisteytoi vlakodis ellinares nomizun oti mporun na parasxoun.
ena akoma: mu trakaran to aytokinito ke o gitonas pu itan martyras den ekane ti papia opos tha ekane o kathe elinas gia na min emplaki se kapia istoria ke sinepos diki me ton opiodipote alo elinara ala prosferthike na me voithisi se simio pu aisthanthika poli asfalis.
episis gia mia mono imera ixe liji i prasini karta kikloforias tu aytokinitu mu ke simfona me to vretaniko nomo parolo pu imun parkarismenos ke me trakare kapios alos, to autokinito mu itan paranomo sto vretaniko edafos ke exana kathe dikeoma apaitsis gia tis zimies.
entutis o astinomikos pu piga na anafero to gegonos xoris na jeri ti simveni me enimerose gia ti mayri tripa pu ixe i thesi mu ekini ti stigmi ekane ta strava matia (ferthike san elinas ala gia to kalo mu ke gia na yparji timoria aytu pu me trakare mias ke ixa stixia) ke me enimerose na min kano episimi dilosi giati ime ego o paranomos ke na figo oste na mporeso na ‘magirepso ‘ me tin eliniki asfalia nea prasini karta oste na ime nomimos opos ke egine.
min akouo vlakies gia ti dithen anoterotita mas, akoma ke an imaste io apogonoi ton proton ejogiinon pu irthan sti gi as kitajume ta xalia mas opos exun mexri ayti tis tigmi pu diavazis tin apopsi mu.
den einai mono i elada omorfi iparxun ke ala omorfa meri sto planiti ke omorfoi anthropoi.
i zoi ine ena megalo tajidi ala mexri to telos tu kalo ine na kanis para pola mikrotera tajidia gia na katalavis oti den ise monos su.
oti den ise o monos kiriarxos ala mirazese olo ayto to megalio tu sympantos.
gia tus turkus pu aneferes episis den exo kanena provlima giati ixa ke mia sxesi me tourkala tis polis ke opote vrethika ekei io anthropoi me filojenisan ke mu ferthikan san ke tha imun ke o gampros tus (makari na ixe kratisi i sexsi mu ke tha imun sti tourkia tora apo to 2004).
Σχόλιο:ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΟ ΑΥΤΟ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΓΡΑΨΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΟ ΄΄ΜΠΑΚΙΧΓΑΜ΄ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΤΟ ΄΄ΧΑΡΒΑΡΤ΄΄.ΜΕ ΑΝΑΘΡΕΨΑΝ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ,ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ‘ΑΡΕΣΕ’ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΟ ΄΄ΑΝΘΡΩΠΟ».ΚΑΝΩ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΝΩ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ.ΟΜΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΟ ΄΄ΧΑΡΒΑΡΤ΄΄ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ.ΤΟ ΚΛΕΙΝΩ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
oson afora to londino den to metefrases sosta, apla anefera oti ke ekei iparxun kantines ke den ine thema oti h kyria christina anaferthike sti diafimisi gia na prosvali to kathe kantinieri se elada h opou alou ston kosmo.
den mu aresi to theama tis kantinas ala ayto ine diko mu aisthitiko ke kinoniko provlima (h kantina ennoo),
omos sevome olus tus kantinierides apantaxu sto planiti.
kati alo gia tin empiria mu sto londino ke fisika gia olo to planiti:
otan imun eki, 2 fores etyxe na min exo psila gia na pliroso to parking tu aytokinitou mou.
ke tis 2 aytes fores vrethikan original londrezoi aploi laoikoi anthropoi na mou plirosun to komistro ke otan tus zitisa na tus pame gia na kano psila ke na epistrepso to xreos mu apla arntihikan me filio tropo ke gia mia stigmi nomisa oti apolamvana tin idia dieykolinsi pu mono oi apisteytoi vlakodis ellinares nomizun oti mporun na parasxoun.
ena akoma: mu trakaran to aytokinito ke o gitonas pu itan martyras den ekane ti papia opos tha ekane o kathe elinas gia na min emplaki se kapia istoria ke sinepos diki me ton opiodipote alo elinara ala prosferthike na me voithisi se simio pu aisthanthika poli asfalis.
episis gia mia mono imera ixe liji i prasini karta kikloforias tu aytokinitu mu ke simfona me to vretaniko nomo parolo pu imun parkarismenos ke me trakare kapios alos, to autokinito mu itan paranomo sto vretaniko edafos ke exana kathe dikeoma apaitsis gia tis zimies.
entutis o astinomikos pu piga na anafero to gegonos xoris na jeri ti simveni me enimerose gia ti mayri tripa pu ixe i thesi mu ekini ti stigmi ekane ta strava matia (ferthike san elinas ala gia to kalo mu ke gia na yparji timoria aytu pu me trakare mias ke ixa stixia) ke me enimerose na min kano episimi dilosi giati ime ego o paranomos ke na figo oste na mporeso na ‘magirepso ‘ me tin eliniki asfalia nea prasini karta oste na ime nomimos opos ke egine.
min akouo vlakies gia ti dithen anoterotita mas, akoma ke an imaste io apogonoi ton proton ejogiinon pu irthan sti gi as kitajume ta xalia mas opos exun mexri ayti tis tigmi pu diavazis tin apopsi mu.
den einai mono i elada omorfi iparxun ke ala omorfa meri sto planiti ke omorfoi anthropoi.
i zoi ine ena megalo tajidi ala mexri to telos tu kalo ine na kanis para pola mikrotera tajidia gia na katalavis oti den ise monos su.
oti den ise o monos kiriarxos ala mirazese olo ayto to megalio tu sympantos.
gia tus turkus pu aneferes episis den exo kanena provlima giati ixa ke mia sxesi me tourkala tis polis ke opote vrethika ekei io anthropoi me filojenisan ke mu ferthikan san ke tha imun ke o gampros tus (makari na ixe kratisi i sexsi mu ke tha imun sti tourkia tora apo to 2004).
ine i proti ke teleytea fora pu grafo se blogs… eyxaristo