Καλημέρα! Δεν ξέρω αν μου φάνηκε μόνο εμένα αλλά ήταν ζόρικος χθες ο διαγωνισμός της Eurovision. Το ότι νίκησε- ξέσκισε!- η Σουηδέζα ήταν αναμενόμενο και ανακουφιστικό -γιατί τουλάχιστον το δικό μου γούστο δε συγκινείται από τις μοντερνιές των ανατολικών μπλοκ ούτε από τον Ζέλικο που το έχει πιάσει στασίδι να έρχεται και να λέει το ίδιο άσμα από τη Σερβία κάθε χρόνο. Γενικά αυτές οι χώρες δε μου λένε τίποτα μουσικά, ούτε το Αζερμπαιτζάν είναι για μένα η χώρα της φωτιάς – αλλά η χώρα του pr και του μπερντέ και των..
επενδύσεων- ,ούτε οι κυριούλες από τη Ρωσια είναι ένα τραγούδι που θα κατεβάσω να το ακούω πηγαίνοντας πίσω στην Αθήνα. Και «πέστε να με φάτε»όση υπεράνθρωπη προσπάθεια και να κάναμε κι εμείς και η Κύπρος ,αυτός δεν είναι ήχος πλέον , όπως δεν ήταν ήχος και το κομμάτι των Jedward που με ενθουσίασε στον ημιτελικό αλλά χθες που βγήκαν τελευταίοι και κατααγχωμένοι – χωρίς φωνή- με ένα υπέροχα χαρούμενο τραγουδάκι που θύμιζε την εποχή Stock Aitken Waterman όπου ξεκινούσε η Kylie την καριέρα της συγκριτικά μέχρι όσα είχα δει , ήταν απογοητευτικό και στο ίδιο παιδαριώδες mood με το δικό μας – που επίσης στηριζόταν στα πίσω φωνητικά.
Επίσης «πέστεναμεφάτε» αλλά πιστεύω πως η Ηβη αδικήθηκε. Οχι από τη βαθμολογία αλλά από το γενικό στήσιμο, στάιλινγκ, βάψιμο,χτένισμα και χορογραφία που ανεβοκατέβαζε πάνω κάτω και έβαζε να κάνει σεξοχαριτωμενιές ένα φρέσκο πανέμορφο κορίτσι το οποίο έχει τα πάντα εκτός από αυτό που πήγε να προβάλει. Δηλαδή ένα κορίτσι που έχει δύναμη και ταλέντο, έβαλε τα ρούχα της μαμάς της από το 80 – και το κατακόκκονο μεγαλίστικο κραγιόν- , τη χτένισε μία φίλη της και βγήκε να μιμηθεί κάτι μικρομεγαλίστικο που δεν της ταίριαζε. Το τραγούδι ήταν πολύ πιασάρικα καλό – ο Αλεξ, εκ Σουηδίας, εξού και το 12ρι που έδωσαν, είναι ταλαντούχος. Αλλά δεν αβαντάριζε τη φωνή της που έβγαζε μία περίεργη χροιά. Πιστεύω πως η Ηβη πρέπει να ξαναδοκιμάσει, την επόμενη φορά με κάτι που της ταιριάζει στο στιλ της γιατί είναι μοναδικό κορίτσι.
Η Ελευθερία είναι όμορφη αλλά αυτή τη μοναδικότητα δεν την έχει όσο και δυναμικά να μαχήθηκε χθες.
Το X Factor πάντως «έκανε δουλειά» χθες . Εκτός από τα δικά μας κορίτσια και τους Jedward, την καλύτερη δουλειά έκανε το Idol, το σουηδικό από το οποίο βγήκε η Loreen.Η σουηδομαροκινέζα Lorine Zineb Noka Talhaoui, στα 29 της χρόνια έσπειρε Euphoria στην Ευρώπη και βγήκε δικαίως πρώτη με τεράστια διαφορά. To τραγούδι της ήταν όαση ειδικά στο κολλητικό ΑΑΑ – γιατί στην αρχή μου θύμιζε πολύ τη Celine Dion που δεν την πολυαντέχω.
Μου άρεσε πολύ η Γαλλία, αλλά η Ανγκούν με τη φορεματάρα της έμοιζε σαν είδος πολυτελείας στη σκηνή αυτή όπου αποθεώθηκε το φτηνιάρικο μακιγιάζ των Ανατολικών σεξοσυμβόλων. Επίσης περισσότερα περίμενα από την Ιταλίδα, ήθελα να το πει ιταλικά να ξεθυμάνω – κουραστήκαμε με τα κακά αγγλικά.Ετσι ψήφισα φυσικά την Κύπρο, μία φορά τα διδυμάκια μου από την Ιρλανδία, μία τη Γαλλία και καμιά 20ριά την Ισπανία που με ενθουσίασε με τη φωνή της. Εκεί που κάτι λέει για olvidar και πέφτει λίγο πίσω η Pastora Soler με κάνει και ανατριχιάζω και την ξεχωρίζω ως την απόλυτη ερμηνεύτρια της βραδυάς. Την έχω βίτσιο τη θεική στη ζωή μου , τη θεωρώ χάρισμα Θεού κανονικά..
Η Pastola είναι Σεβιλιάνα, 33 ετών, πολύ αγαπητή στην Ισπανία , τραγουδίστρια flamenco και με υποψηφιότητες για Latin Grammy. Ότι λατρεύω δηλαδή.. Δείτε και εξώφυλλο από το γάμο της..
ΥΓ Εσάς πως σας φάνηκε γενικά η Eurovision 2012 ?Για πείτε..
Αγαπημένη μου, εκεί που λέω olvnidar του λέει ότι «Δεν μπορώ να σε ξεχάσω» και ένα άλλο καταπληκττικό που λεει είναι ότι «Αν δεν υπάρχεις δεν ανεβαίνει ψηλά ο ήλιος». Από τα λίγα Ισπανικά που ξέρω αυτά κατάλαβα.
Για τη Eurovision τώρα: Εγώ πλέον νιώθω ότι οι μπούκλες τα εξτέ και το στιλ «πορνίδιο – νυμφίδιο» δεν έχει πέραση στον διαγωνισμό. Έκανε μια φορά η Παπαρίζου την ντάνα,που ήταν και φωνάρα, νικήσαμε, τέλος. Ας προσανατολιστούμε σε άλλα πράγματα. Φτάνει με τα ίδια και τα ίδια. Τι θα βάλει, ποιος θα βάψει-χτενίσει και μπούρδες. Φωνή χρειάζεται και έμπνευση. Όσο για τα Little monsters τα Jedward εντάξει είναι γλύκες, αλλά μεταξύ μας ξέρουμε πως και αυτοί και εμείς την πλάκα μας κάνουμε. Αν έβγαιναν πρώτοι κανείς δεν θα ήταν υπερήφανος για το μουσικό επίπεδο της Ευρώπης. Μπράβο στη Σουηδία, τέλος, αφού εδώ και ένα περίπου ένα μήνα ξέραμε πως αυτή ήταν η νικήτρια. Σε φιλώ, Άρης Καβατζίκης.
Θεωρώ πως η Σουηδία άξιζε την πρωτιά, δικαίως την πήρε δηλαδή. Η Eurovision πιστεύω πως ήταν καλή χθες, είχε καλά τραγούδια σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές (2010 & 2011). Απλά η βαθμολογία μου φάνηκε περίεργη. Είδαμε φυσικά τις συμμαχίες των γειτονικών χωρών, αλλά κάτι που πρόσεξα και με θύμωσε πολύ είναι ότι όλες σχεδόν οι χώρες έδωσαν βαθμούς στην Τουρκία (έστω και ένα 4, 5). Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Βήκε μέσα στη δεκάδα, ενώ δεν άξιζε! Το τραγούδι ήταν πολύ κακό, τα αγγλικά με αυτή την προφορά μου φάνηκαν σαν τούρκικα και η όλη εμφάνιση ήταν λίγο…κιτς. Και γενικά, τα τελευταία χρόνια ό,τι βλακεία και να στείλει η Τουρκία παίρνει καλύτερη θέση κι από μας! Αν εξαιρέσεις το 2009 με τη Χαντισέ που είχε κάτι το oriental, οι άλλες συμμετοχές της δεν μου άρεσαν. (Δε μιλάω φυσικά για το 2003, εκεί οκ ήταν πολύ καλή η συμμετοχή της και άξιζε να βγει πρώτη.) Η Ελλάδα μου άρεσε πραγματικά και δεν το λέω επειδή είναι η χώρα μου, αλλά πραγματικά μου άρεσε και άξιζε έστω την 6η θέση. Η Κύπρος ήταν εξίσου καλή και αδικήθηκε κι αυτή πολύ, όπως κι εμείς. Οι γιαγιάδες ήταν υπερθεότητες και μου άρεσαν πάρα πολύ. Η Σερβία είχε καλή μουσική, αλλά αυτός ο τραγουδιστής-συνθέτης-τι είναι τέλος πάντων μου βγάζει κάτι το αντιπαθητικό. Και γενικά, μπορεί να είχε καλή φωνή, αλλά δε μου αρέσει καθόλου αυτή η γλώσσα. Μπορεί να ακούγεται λίγο ρατσιστικό και συγγνώμη γι’ αυτό, αλλά όλες αυτές οι χώρες που ήταν παλιά μια ενιαία (Γιουγκοσλαβία) έχουν πολύ περίεργη γλώσσα και προφορά. Το Αζερμπαϊτζάν οργάνωσε πολύ καλά το Διαγωνισμό. Η κοπέλα που εκπροσώπησε την Αλβανία είχε φωνάρα, αν και δεν μπορούσες να αντέξεις αυτό το τραγούδι, ούτε την εμφάνιση και τη σκηνική παρουσία. Η Ρουμανία και η Ουκρανία είχαν ωραία τραγούδια, αλλά η εμφάνιση ήταν κιτς. Η Δανία είχε καλό τραγούδι (τα πήγε άσχημα βέβαια). Ίσως να έφταιξε η απαράδεκτη σκηνική παρουσία (Ναύτης, μπλε φούτερ και καπέλο με βιολοντσέλο). Οι Big Five πιστεύω πως ήταν μια χαρά σε γενικές γραμμές. Η Λιθουανία με την τυφλή αγάπη ήταν κάπως… Η Ισλανδία ήταν πολύ καλή και μου άρεσε. Η Βοζνία Ερζεγοβίνη ήταν κι αυτή καλή, είχε επίπεδο. Τέλος, θέλω να πω και για τρεις χώρες που δεν πέρασαν στο τελικό. Το Μαυροβούνιο με το Euro Neuro ήταν κιτς, χυδαίο, αισχρό και ο τραγουδιστής αντιπαθητικός. Το Ισραήλ ήταν παραγματικά γελοίο και ο ορισμός του κιτς! Η Αυστρία είχε τη χυδαιότερη εμφάνιση που έχει κάνει κανείς στο Διαγωνισμό εδώ και 57 χρόνια. ΤΕΛΟΣ
Η Ιταλία,που ξεχείλιζε προσωπικότητα και η φωνή της Ζilli είναι υπεροχότατη,το χει και full ITALIAN VERSION ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.YOUTUBE.Και το video-clip της,στα αγγλικα μεν,πολύ τσινέ-τσιτά στάιλ,και δυνατό.Επίσης youtube.
έλα μωρέ με τα »κακά αγγλικά»της Ιταλίδας!Στην Ελλάδα να το λέμε??5χρόνια στην Αγγλία πάμε φοιτητές και το μεσογειακό accent δε μας εγκαταλείπει ούτε τόσο!!Και όσοι ζήσαν λίγο στο England ή πήγαν σε ξενόγλωσσα κολέγια….τα ίδια και χειρότερα!!μια χαρά τα είπε η κοπέλα!Και κάτι συνεντευξεις της λόγω της ευροβίζιον στα αγγλικά,μιά χαρά τα λέει.
παρακολουθώ τον διαγωνισμό απο πολύ μικρή και φέτος είμαι ενθουσιασμένη με το τραγούδι που κέρδισε! ήταν κατι το εξωπραγματικό, το πολύ διαφορετικό σαν ήχος και σαν εικόνα που τόνωσε λίγο τον διαγωνισμό , που τα τελευταία χρόνια αισθητικά είχε αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα. πραγματικά ένιωσα μια δικαίωση και ανακουφιση για τον διαγωνισμό και ελπίζω να υπάρχει για πολλά χρόνια γιατι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
η Κύπρος και η Ελλάδα αν δεν αλλάξουν την εύκολη συνταγή δεν έχουν καμία ελπίδα για το μέλλον! μα γιατί να στέλνουμε μόνο ΤΟΣΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ καλλιτέχνες; δεν υπάρχουν άλλοι με πραγματική φωνή και διατεθιμένοι να πουν υπέροχα τραγούδια; ελεος πια.
Και δεν ειναι μόνο αυτό το θέμα.Άλλωστε ούτε καν εμπορικοί δεν είναι οι περισσότεροι.Ξεχασμένοι από τα παλιά.ή νέα παιδιά που τα στέλνουν οι δισκογραφικές τους για να φανούνε στο ελληνικό κοινό!Το θέμα είναι αυτό το περιβόητο μπυζούκι…ΑΥΤΗ Η ΠΕΝΙΑ…που μπαίνει πά-ντα,και το αλά ελληνικά χορευτικό..με συρτάκια,καλαματιανά κλπ.Το μόνο πρωτοποριακό ήταν το ποντιακό στοιχείο στον χορό της Παπαρίζου,που οι ξένοι δεν το χουν φάει στη μάπα χρόόόνια τώρα…….σε ταινίες κλπ.