Κριτικός κινηματογράφου με χύμα γλώσσα, τρέλλα και κορδέλα – δηλαδή εντελώς unplugged τύπου «Αντζελίνα, το πολύ σου το μπλαζέ δεν με πείθει για μεζέ»– ο Τάσος Θεοδωρόπουλος αναμεταδίδει απολαυστικά τις ημέρες και εμπειρίες του στις Κάννες στην.. iefimerida.gr. Το ονομάζει «Καννολόγιο» και δεν παίζεται.. Βάζω απόσπασμα πρώτης ημέρας του για τους διάσημους..
ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ
(Θα έρθει η Μαντόνα; Θα γίνει η Αντζελίνα σκηνοθέτης; Αν υπάρχουν οι Duran Duran, μπορώ να ελπίζω στη μετά θάνατον ζωή;)
Υπάρχει λόγος που γράφω τα παραπάνω και θα στον πω. Έτσι γοητευτικό που τον είδα τον Μπραντ με το τριγωνικό μουσάκι – μουστάκι του στη συνέντευξη τύπου, επειδή είμαι και λίγο σαδομαζό, τα γράφω μπας και τα διαβάσει και μου δώσει εμένα απ’ το θυμό του τη σφαλιάρα την αφροδισιακή και κάνουμε κρεββάτι. Όσο μαλάκας είναι στην ταινία ο ρουφιάνος, τόσο ποθητός είναι από κοντά αν και η απάντηση του στην ερώτηση γιατί δεν είναι ο Μάλικ στη συνέντευξη να μιλήσει στην ταινία «επειδή δεν του αρέσει να μιλάει για την ταινία, θέλει ο κόσμος να τη δει σαν ένα ποίημα και να την ερμηνεύσει όπως εκείνος θέλει» επιβεβαιώνει αυτά που σου έγραψα παραπάνω κι ας μη με αξιώσει ο Παντοδύναμος να πατήσω ξανά κόκκινο χαλί (μου αρκεί να το σούρω γονατιστός σαν τις ταμένες στην Τήνο). Στο οποίο κόκκινο τώρα, τι καινούργιο έχουμε τις μέρες που σου στέρησα την ενημέρωσή μου; Θα σου πω. Οντρεί Τοτού, Ζόε Σαλντάνα (η μπλε γατίνα του «Αvatar», Ράιαν Γκόσλινγκ, Φέι Νταναγουέι (που κοσμεί και τη φετινή αφίσα του φεστιβάλ) και πήρε το μετάλλιο των γραμμάτων και τεχνών της Γαλλίας (αυτό που έχει πάρει και η Μιμή Ντενίση), κάποιος πρωτοεμφανιζόμενος από την Ελλάδα που λέγεται Θεό Αγγελόπουλος, η εκρηκτική Ροζάριο Ντόουσον, η Ναόμι Κάμπελ και η Λουντιβί Σενιέ. Που μας οδηγεί η Λουντιβί? Που αλλού, στον αγαπημένο μας ελβετικό οίκο κοσμημάτων Chopard στο lounge του οποίου ξημεροβραδιάζονται όλοι όσοι πρέπει να δεις, και απένειμε όπως σου είχα πει και την προηγούμενη φορά τα trophee του στους πρωτοεμφανιζόμενους. Πολλά τα καλά που κάνει στον δημοσιογράφο η Chopard. Aφ’ ενός τον ταϊζει, εφ’ όσον αν πας ντάλα μεσημέρι είναι η ώρα του γεύματος, με μπουφέ που δεν τον βρίσκεις ούτε στις χίλιες και μία νύχτες και θέα όλη την Κρουαζέτ από τον έβδομο όροφο του Martinez. Aφ’ ετέρου, συνεντεύξεις. Η Λουντιβίν, που μαζί με την Κατρίν Ντενέβ, παίζει στην ταινια λήξης «Τhe Beloved», ένα φόρο τιμής στα γαλλικά μιούζικαλ του Ζακ Ντεμί, μου είπε σε μια συνέντευξη που θα δείτε σύντομα από αυτές εδώ τις σελίδες, για την αγάπη της στην Ελλάδα, τα μαθήματα ελληνικών που πήρε στο λύκειο και την επιθυμία της να παίξει την «Αντιγόνη», ενώ λίγο αργότερα την ίδια μέρα, στο ίδιο lounge, συνάντησα τη γοργόνα σειρήνα των «Πειρατών της Καραϊβικής» Αστρίντ Μπέρτνζες Φρίσμπι, η οποία έλαβε το φετινό trophee από τα χέρια του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, και κόμπλαρα γιατί με κοιτούσε με το ίδιο ύφος που είχε σαν γοργόνα στην ταινία. Αν ήμουν στρέιτ, θα είχαμε παρατράγουδα στο υπόσχομαι. Στο lounge ήταν που ενημερώθηκα για ένα τρομερό after party τη βραδιά της απονομής των trophee, στο οποίο σολάρανε ο Usher και ο Kaney West, ενώ ήταν παρών και ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, κουφαίνοντας κόσμο με το απλό και ακομπλεξάριστο στιλάκι του «ε ναι μωρέ, είδα φως και μπήκα αλλά είπα να κλείσω και μερικά ντιλ που αφορούν στο χώρο της παραγωγής». Και για να σε ολοκληρώνω λίγο λίγο Καννολόγιο μου με τα τραγουδιστικά, γιατί έχω να κάνω και αποτρίχωση, έκαψε τις φωτογραφικές μηχανές η Σέριλ Κόουλ στην πρεμιέρα του «Έχουμε Πάπα» του Νάνι Μορέτι, η Αντζελίνα Τζολί ανακοίνωσε ότι περνάει πίσω από την κάμερα για να σκηνοθετήσει την ταινία «Στη χώρα του Μελιού και του Αίματος» (κι αυτό σαν τραγούδι μου ακούγεται), υπάρχει μια έντονη φημολογία ότι η Μαντόνα θα έρθει ως χόστες του AmFar, και κάπου διάβασα κάτι για τους Duran Duran, πως ήταν κι αυτοί εδώ. Ειλικρινά Καννολόγιο μου, θα σου πω κάτι αλλά μη μου το θυμίσεις ότι στο είπα. Θυμάσαι που σου κλαίγομαι συνέχεια ότι δεν περνάω καλά εδώ; Ψέματα. Καλύτερα κι από τη Eurovision είναι, αν βγεις ξεβράκωτος στους δρόμους (και δεν είσαι υποχρεωμένος να βλέπεις και τις ταινίες).