Σκάει οσονούπω συγχώνευση Alpha – ANT1

Τα σενάρια είναι πολλά. Στην αρχή είπα να μην ασχοληθώ. Όμως η ανάγκη όλων όσων παρακολουθών το blog μου να μάθουν περισσότερα με οδήγησε στην απόφαση να ψάξω. Και έψαξα… και έμαθα. Και ως οφείλω σας μεταφέρω σήμερα το ρεπορτάζ μου. Καλά πληροφορημένες πηγές ανέφεραν χθες ότι η συμφωνία μεταξύ του RTL GROUP και του Ομίλου ΑΝτ1 βρίσκεται ένα βήμα πριν επιτευχθεί. Είναι μάλιστα τόσο προχωρημένες οι συζητήσεις που διέρρευσαν μέχρι και τα σχέδια της συγχώνευσης. Και αυτά έχουμε στα χέρια μας σήμερα.

Άξονας 1ος . Το Μακεδονία TV αλλάζει και γίνεται ΑΝΤ2. Ο Holland πέραν των bonus που έχει βάλει στόχο να πάρει στο τέλος της χρονιάς-γι αυτό και κόβει από παντού με τελευταίο οχυρό αυτό του Πουνέντη-έχει αναλάβει να ανεβάσει την τηλεθέαση του καναλιού και από 0.5 να το φτάσει 4%. Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο.
Άξονας 2ος . Το RTL GROUP επενδύει όχι στον όμιλο Κυριακού αλλά στην τηλεόραση του Ant1 αγοράζοντας περίπου το 15%. Άντε 20% με το ζόρι. Δέσμευση των Γερμανών; Να δώσουν το management του Alpha στα στελέχη του Ant1.
Άξονας 3ος .Με δεδομένο ότι η προσπάθεια για ανάνηψη του Alter πέφτει στο κενό και η σωτηρία του καναλιού-δυστυχώς για όλους μας- ακούγεται ωσάν ανέκδοτο, αφού το άνοιγμα 500 εκατομμυρίων κομπλάρει τις τράπεζες, η συγχώνευση φαντάζει ιδανική για τους ιδιοκτήτες των τριών καναλιών. Και ξέρετε γιατί. Διότι αν τελικώς ο ΑΝΤ2 ανέβει και ο Alpha με τον ΑΝΤ1 συντηρήσουν την δυναμική τους, τότε αμέσως παίρνουν δικαιωματικά το 60% της διαφημιστικής πίτας. Το υπόλοιπο 30 πάει στο Mega και το 10% στο Star.
Άξονας 4ος . Η επίτευξη της συμφωνίας θα σηματοδοτήσει πολλές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Θα υπάρχει ένας manager για τρείς σταθμούς τηλεοπτικούς. Κοινό γραφείο τύπου, κοινό λογιστήριο και τμήμα προσωπικού και το σημαντικότερο; Κοινό εμπορικό Τμήμα. Αυτά είναι τα θετικά της ιστορίας. Τα αρνητικά είναι οφθαλμοφανή. Θα χαθούν οι κοινές θέσεις εργασίας. Όμως όσοι μείνουν θα εξασφαλίσουν τουλάχιστον μια 15ετία επαγγελματικής ζωής.
Άξονας 5ος. Η συμφωνία και η προσδοκώμενη απορρόφηση του 60% της διαφημιστικής αγοράς με το χαμηλότερο δυνατό κόστος θα σημάνει πολύ απλά εξυγίανση και προοπτικές ανέλιξης. Και μια υγιής εταιρεία προσελκύει πολύ πιο εύκολα στρατηγικούς επενδυτές και ουχί πλυντηριάδες…
Άξονας 6ος. Για πρώτη φορά θα υπάρξει κοινή στρατηγική τριών καναλιών σε επίπεδο προγράμματος, ανταλλαγής συνεργατών σε μεγάλα τηλεοπτικά projects-άρα μείωση κόστους – αλλά και ενός ενιαίου τμήματος ειδήσεων. Βεβαίως αυτό δεν αναιρεί την πρόθεση κάποιων να κάνουν τον Alpha Ψυχαγωγικό αμιγώς σταθμό και τον ΑΝΤ1 ενημερωτικό.
Τα συμπεράσματα δικά σας…
 

Κάνε Για να παίζεις την showbiz... στα δάκτυλα