Το γνώριζα μέρες τώρα αλλά περίμενα να το επιβεβαιώσω. Και το έκανα σήμερα από τα παιδιά στο marinews. Η μεγάλη επιστροφή του Θόδωρου Αγγελόπουλου στη ναυτιλία είναι γεγονός.
Σε μια εποχή ζόρικη…τόσο ο Αγγελόπουλος αλλά και άλλοι έλληνες πλοιοκτήτες βλέπουν ανάκαμψη στη Ναυτιλία και τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο αυτός αλλά και ο Βίκτωρας Ρέστης και ο Λού Κολλάκης έχουν τινάξει την μπάνκα σε παραγγελίες νέων πλοίων. Πιο συγκεκριμένα τώρα ο Αγγελόπουλος προχώρησε στην παραγγελία τεσσάρων containerships με οption για άλλα τέσσερα στα ναυπηγεία SSP Plant & Shipbuilding στη
Νότιο Κορέα. Το κόστος απόκτησης φθάνει τα 53 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Golden Destiny.Τα πλοία είναι μεταφορικής ικανότητας 3.500 TEUs το ένα, με παράδοση μεταξύ του εξαμήνου Ιουνίου και Δεκεμβρίου του 2013.Στα τέλη του προηγούμενου Αυγούστου η Metrostar απέκτησε πέντε containerships, αντί 180 εκατ. δολαρίων, από τη γερμανική Claus-Peter Offen. Επίσης, η Chartworld του Λου Κολλάκη αγόρασε en block τέσσερα νεότευκτα containerships ναυπήγησης 2010, χωρητικότητας 3.600 TEU το καθένα από τη γαλλική CMA CGM.