Ένας ακόμη μεγάλος ηθοποιός έρχεται να προστεθεί στην λίστα με αυτούς που δεν κατατάσσουν στο χώρο της υποκριτικής τη Ζέτα Μακρυπούλια…παρομοιάζοντας την όμως με το «φαινόμενο» Μελίνα Μερκούρη; Σε συνέντευξη ο Τάσος Χαλκιάς τα λέει έξω από τα δόντια. Πάρτε μια γεύση από τις απαντήσεις του:
Διαχειρίζεστε μόνος σας την δημόσια εικόνα σας ή είστε από αυτούς που έχουν γύρω τους τα άτομα της «αυλής» και επι των δημοσίων σχέσων ;
Δεν κυνήγησα ποτέ το σύστημα των δημοσίων σχέσεων. Το πίστευα μέχρι ένα βαθμό. Δεν είναι τα πάντα δημόσιες σχέσεις Από την στιγμή όμως που το θέατρο μπήκε στην τηλεόραση για να διαφημιστεί, εγώ ήμουν αρνητικός κάθετα. Εγώ έλεγα στο Σωματείο μου να πολεμήσουμε αυτό το πράγμα. Να μην γεμίζει ένα θέατρο επειδή κάποιος είναι παρουσιαστής ή οτιδήποτε άλλο στην τηλεόραση. Γιατί αυτός να γεμίζει το θέατρο έτσι και εγώ να μην μπορώ; Τι σημαίνει ότι είμαι λιγότερο ηθοποιός από εκείνον επειδή δεν έχω γύρω μου την αυλή και τις δημόσιες σχέσεις;
Η Ζέτα Μακρυπούλια ανήκει στην κατηγορία αυτή που μου περιγράψατε, στους παρουσιαστές που γεμίζουν τα θέατρα;
Κοίτα να δεις. Η Ζέτα ανήκει σε ένα είδος, όπως το ονομάζω εγώ, που σε βάζει στην σφαίρα ότι είναι η γυναίκα που τα έχει όλα πάνω της, ένα είδος που γοητεύει κατά καιρούς. Συγκεντρώνει δηλαδή τα στοιχεία , όπως της ηθοποιού, της όμορφης γυναίκας, του μοντέλου, της παρουσιάστριας και άλλα πολλά. Εγώ δεν πιστεύω σε όλο αυτό το μπέρδεμα… Πιστεύω στην ειδικότητα για να αποκαλείσαι ηθοποιός. Η τέχνη πρέπει να έχει ειδικότητα. Η Ζέτα είναι ένα φαινόμενο που υπάρχει κατά καιρούς! Κάτι ανάλογο είχε γίνει και με την Μελίνα Μερκούρη. Μην ξεχνάμε ότι όλοι ξεκίνησαν να την γνωρίζουν ως κόρη του δημάρχου Αθηνών, του Σπύρου Μερκούρη. Έγινε μπροστάρισσα σε μια κατάσταση που περιείχε και πολιτική. Ήταν επίσης μια κουκλάρα που την ερωτεύτηκε ένας διεθνούς φήμης σκηνοθέτης. Συγκέντρωνε πάνω της όλο το «πακέτο» που λέμε. Αλλά στην περίπτωση της Μελίνας σε αντίθεση με την Ζέτα, την μερική γενίκευση την δέχεται. Αλλά την ολοκληρωτική γενίκευση όπως γίνεται στο πρόσωπο της Μακρυπούλια, δηλαδή είμαστε λίγο από όλα, δεν την δέχομαι. Δηλαδή είμαστε ωραίες γυναίκες, για να είμαστε ωραίες γινόμαστε και παρουσιάστριες, μας ντύνουν οι καλύτεροι οίκοι, προβάλλουμε την ομορφιά μας ακόμη περισσότερο. Η γκλαμουριά ενός σκηνικούς, μιας παραγωγής που σε κάνει βασίλισσα και συγχρόνως παίζουμε και στο θέατρο και έχουμε και αρραβωνιάρη τον Χατζηγιάννη. Κοίτα να δεις. Η Ζέτα είναι ένα πολύ αγαπημένο μου πλάσμα και συνεργάτης. Δεν την κρίνω αρνητικά αυτή την στιγμή. Δεν μπορώ όμως να την συμπεριλάβω μέσα στους συναδέλφους μου και να πω ότι είναι μια καλή μια κακή μια μέτρια ηθοποιός. Γιατί δεν είναι ηθοποιός. Γιατί δεν έχει την εξειδίκευση της υποκριτικής τέχνης. Είναι μια εξαιρετική tv persnona πολύ όμορφη και λαμπερή. Μέχρι εκεί.
Αφού δεν αναγνωρίζεται την Ζέτα όμως ως ηθοποιό πως συνεργαστήκατε μαζί της όπως και με την Ρέα Τουτουνζή που από το μόντελινγκ πέρασε στην υποκριτική επίσης;
Οι συνεργασίες είναι ένα άλλο πράγμα. Το ότι δεν μπορώ να σε συμπεριλάβω στους συναδέλφους μου ηθοποιούς δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να συνεργαστώ και μαζί σου. Τα δυο ονόματα που αναφέραμε είναι ταλαντούχα πλάσματα. Και κατά εμέ αν ακολουθούσαν την εξειδίκευση θα μπορούσαν να είναι πιο πετυχημένες στο τομέα. Όταν όμως δεν συμβαίνει αυτό, δεν μπορώ να βγω εγώ και να πω τι; «Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι μια εξαιρετική ηθοποιός;». Πως είναι δυνατόν να ειπωθεί κάτι τέτοιο. Μα δεν είναι ηθοποιός. Μπορεί και να γινόταν αν ακολουθούσε την περπατημένη του ηθοποιού. Δεν έγινε όμως.
Πηγή: Sok news