Σόκ στην οικογένεια Μανιατόπουλου: Άλλαξε χέρια η Porsche Hellas !!!

Νέο σοκ για την οικογένεια Μανιατόπουλου. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η επιχειρηματίας Νταίζη Μανιατοπούλου χάνει την κεντρική αντιπροσώπευση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Porsche καθώς στα κεντρικά επέλεξαν να δώσουν την αντιπροσώπευση στην εταιρεία MOTODYNAMIKH AEE του Οδυσσέα Κυριακόπουλου που παράλληλα είναι και η αποκλειστική αντιπρόσωπος της εταιρείας Yamaha στην Ελλάδα…

Οι καιροί φαίνεται να είναι ιδιαίτερα δύσκολοι για την οικογένεια Μανιατόπουλου που είδε μέσα σε λίγα χρόνια να χάνονται από τα χέρια της η αποκλειστική αντιπροσώπευση τριών μεγάλων εταιρειών : της Renault, της Range Rover και τώρα της Porsche ! Τυχαίο; Καθόλου…Πρίν λίγο καιρό οι εφημερίδες έγραφαν :

 

«Ήταν τεράστια και προσεγμένη η επένδυση της Νταίζης Μανιατοπούλου στη Sportscar A.E. Όταν πήρε την αντιπροσωπεία της Porsche στην Ελλάδα όλα έδειχναν ότι θα πήγαινε καλύτερα και από καλά. Όμως, δεν έγινε έτσι. Σήμερα, η κυρία Μανιατοπούλου βρίσκεται στο επίκεντρο μιας θύελλας φημών που τη θέλει να αφήνει την αποκλειστική αντιπροσωπεία των γερμανικών supercars. Οι Γερμανοί, βέβαια, έχουν διαφορετική άποψη, κατά πως φαίνεται και δεν θέλουν να χάσουν την αντιπροσώπευση από την ισχυρή, έξυπνη, επικοινωνιακή και κοσμική κυρία της ελληνικής αυτοκίνησης…Η κυρία Μανιατοπούλου, κόρη του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου της MAVA (Renault) και πρώην σύζυγος του φαρμακοβιομηχάνου Αχιλλέα Βιγκόπουλου, έφτιαξε τις κεντρικές εγκαταστάσεις της Sportscar Α.Ε. σε ένα υπερσύγχρονο κτίριο 8.000 τετραγωνικών. Η αντιπροσωπεία μεγάλωνε. Μεταμόρφωση, Γλυφάδα. Θεσσαλονίκη, σε εκθεσιακά κέντρα και μονάδες εξυπηρέτησης που ζήλευαν και οι Γερμανοί, κάτι που αποδεικνύουν και οι αρκετές βραβεύσεις της κυρίας Μανιατοπούλου, η οποία αγάπησε πολύ την Porsche – ίσως περισσότερο και από την αγαπημένη της Cayenne, το αυτοκίνητο με το οποίο μετακινείται.

 

Μόλις έναν χρόνο πριν, στην επίσημη παρουσίαση της Panamera, όλα έδειχναν τέλεια. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Porsche είχε ξεπεράσει τις 400 πωλήσεις και κινούνταν στη σταθερή της ετήσια βάση: από 399 έως 560 αυτοκίνητα τον χρόνο.

Οι Γερμανοί ήταν πολύ ικανοποιημένοι από τους αριθμούς, αλλά και από τον τρόπο που «έσπρωχνε» η κυρία Μανιατοπούλου τη φίρμα στην Ελλάδα. Και αυτό γιατί ως κοσμική ήξερε να πασπαλίζει τα events της με λάμψη και προσωπικότητες. Έτσι λοιπόν πέρυσι, ο Managing Director PCEE της Porsche Μάρκους Έκερμαν δήλωνε ενθουσιασμένος που στην παρουσίαση ενός μοντέλου της εταιρείας στην Ελλάδα υπήρχε χορηγός (η εταιρεία ωρολογοποιίας Hublot) και που η πρόεδρος της Sportscar την είχε μετατρέψει σε ένα πάρτι με πολλά φώτα, όλα δε τα ΜΜΕ ενδιαφέρονταν να καλύψουν την εκδήλωση λόγω του ότι την Panamera παρουσίαζαν ο Σάκης Ρουβάς και ο Πέτρος Κωστόπουλος.

Εξάλλου ήταν ικανοποιημένοι και από ένα άλλο γεγονός: η Sportscar τα κατάφερνε περίφημα έχοντας απέναντί της σε ό,τι αφορά τις αντιπροσωπείες supercars με αμιγώς σπορ προσανατολισμό την Genesis (αντιπροσωπεία της Ferrari, συμφερόντων Βαρδινογιάννη) και την Trident Cars (Lamborghini, Lotus, Maserati).

Και μετά, ήρθε η κρίση. Μπορεί η κυρία Μανιατοπούλου και η ομάδα της να είχαν δημιουργήσει καλό όνομα, όμως κανείς δεν αγόραζε αυτοκίνητα εν μέσω κρίσης, πόσο μάλλον πολυτελή. Μέχρι τον Σεπτέμβριο πούλησε μόλις 95 Porsche και ήταν κατά πολύ μακριά από τα ετήσια μεγέθη της. Από τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα που έμειναν απούλητα έμεινε και το χρέος στο εργοστάσιο, αλλά και στη VW Bank, την τράπεζα του Group VAG (δηλαδή VW) στο οποίο ανήκει η Porsche.

 

 

Κάνε Για να παίζεις την showbiz... στα δάκτυλα