H TEN, σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, κινείται σε δύο κατευθύνσεις. Αφενός μεν δίνει έμφαση στην αγορά του LNG, η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερη ανάπτυξη, αφετέρου δε εξετάζει τρόπους ενίσχυσης της παρουσίας της και στην αγορά των shuttle tankers (δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν αργό από τις θαλάσσιες εξέδρες γεώτρησης), στην οποία έχει ήδη «παρών», ενώ ενισχύει τη θέση της με την παραλαβή, το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2013, δύο ακόμη νεότευκτων δεξαμενόπλοιων αυτού του τύπου. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΝ, Νίκος Τσάκος, τόνισε ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να επεκτείνει το στόλο της, αξιοποιώντας τις χαμηλές αξίες των πλοίων, ενώ εκτίμησε ότι ο σύγχρονος στόλος της εταιρείας αποτελεί πλεονέκτημα και, σε συνδυασμό με την επέκταση των δραστηριοτήτων της, στους τομείς των Shuttle tankers και του LNG θα κάνουν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου να είναι μία απλή εκτροπή από τη 19χρονη ιστορία της ΤΕΝ. Ο στόλος της ΤΕΝ αποτελείται από 51 πλοία, στα οποία περιλαμβάνονται ένα πλοίο μεταφοράς LNG και δύο δεξαμενόπλοια τύπου Suezmax DP2 (suttle tankers), υπό κατασκευή. Ειδικότερα, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές ύψους 8,75 εκατ. δολ., έναντι κερδών 9,42 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2011, ενώ τα έσοδά της ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο στα 102,230 εκατ. δολ., έναντι 99,196 εκατ. δολ. σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.