Μπορεί ο ίδιος να ένιωσε ή τουλάχιστον αυτό να δηλώνει από εδώ και απο εκεί ασφαλής μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του…αλλά η ψυχούλα του το ξέρει. Πόσο μάλλον και μετά τα χρεωστικά που έχει για τις απολύσεις των δύο συναδέλφων. Ο λόγος που κάθεται σε καρφιά ο Νικολάκης είναι μια συγκεκριμένη παράγραφος του συμβολαίου του, που μπορεί να τινάξει στον αέρα την συνεργασία του με τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Και δεν αναφέρομαι βεβαίως στην πιθανότητα ο σταθμός να κόψει την εκπομπή σε περίπτωση που η παραγωγή δεν ξεπερνάει τον μέσο όρο τηλεθέασης του καναλιού. Αυτό μπορεί να υπάρχει αλλά όπως όλα δείχνουν δε τον απασχολεί. Αυτό που τον απασχολεί είναι η σαφής επισήμανση πώς το συμβόλαιο μπορεί να τιναχτεί στον αέρα σε περίπτωση που η διαφήμιση πέσει πολύ χαμηλά. Η διαφήμιση και τα μηνύματα για τον Σεπτέμβριο από τα εμπορικά τμήματα δεν είναι διόλου ενθαρρυντικά. Ακούγεται για πτώση που θα ξεπεράσει το 50%. Αν υπολογίσει κανείς ότι ο Alpha είναι ο τέταρτος κατά σειρά παίκτης που αντλεί διαφήμιση μπορεί κανείς να αναλογιστεί τον πανικό του παρουσιαστή. Δε φταίει βεβαίως ο ίδιος αλλά η συγκυρία. Πάνω στην ίδια πλατφόρμα σκέψης κινήθηκε και ο ΑΝΤ1 με το Dancing with the Stars. Μιλώντας με στελέχη του καναλιού διαπίστωσα κάτι πολύ ανησυχητικό αλλά ρεαλιστικό κάργα συμπέρασμα. Μου είπανε: «Τι να τα κάνεις τα νούμερα του Dancing αν στο τέλος έμπαινες μέσα; ΟΚ. Μπορεί με την παραγωγή να ανέβαζες λίγο ακόμη το Prime time του καναλιού αλλά στο τέλος η μπάνκα θα ήταν αρνητική. Γι αυτό και μετετέθη το Φθινόπωρο με την προσδοκία πώς θα είναι καλύτερα η διαφημιστική αγορά. Κάτι ωστόσο που δε το βλέπω»…Ανεξάρτητα από τις εκτιμήσεις είναι δεδομένο ότι η νέα τηλεοπτική σεζόν θα φέρει πολλές αλλαγές…Το σχέδιο συρρίκνωσης και μείωσης των πάγιων εξόδων μπορεί να στείλει ακόμη και πετυχημένους παρουσιαστές εκτός πιάτσας. Άλλωστε δε θα είναι η πρώτη φορά. Τα συμβόλαια υπογράφονται για να σπάνε!!!!