Τη συρρίκνωση του στόλου των bulk carriers εξετάζει η Dryships μετά την αποχώρηση της Commerzbank από τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση και τη συνεχή πτωτική πορεία της αγοράς. Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dryships, Γιώργος Οικονόμου, μιλώντας στους θεσμικούς επενδυτές (η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Nasdaq). Τι να κάνει κι αυτός. Έπρεπε με κάποιο τρόπο να τους πείσει ότι δεν είναι ελέφαντες. Την ίδια ώρα βεβαίως εταιρείες άλλων Ελλήνων εφοπλιστών σαρώνουν την αγορά. Άραγε τι φταίει; Μήπως οι κακές επιλογές; Μήπως οι λάθος άνθρωποι σε λάθος θέσεις; Μήπως ο συγκεντρωτισμός του Οικονόμου που έχει φέρει πολλούς στενούς συνεργάτες στα όριά τους; Η Dryships βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τράπεζες για να αναλάβουν τη χρηματοδότηση του ναυπηγικού προγράμματος, ωστόσο η εταιρεία εξετάζει πολύ σοβαρά είτε να πουλήσει τα υπάρχοντα bulkers του στόλου της (ουσιαστικά πρόκειται για το στόλο της Ocean Freight την οποία εξαγόρασε η Dryships) είτε να μειώσει την έκθεσή της στο δανεισμό, μην παραλαμβάνοντας ορισμένα από τα νεότευκτα πλοία ή πουλώντας τα συμβόλαια ναυπήγησης.Έτσι είναι αυτά..Κάποια στιγμή ακόμη και οι φούσκες σκάνε…