Ο ΑΝΤ1 ποτέ δεν το είχε με τα live show. Τα καλλιστεία εξελίσσονταν πάντα σε εκπομπές διάρκειας Μπεν Χουρ, τα μουσικά reality ήταν πάντα σκοτεινά και κακοφωτισμένα, αλλά το φετινό DOI είναι ίσως το αποκορύφωμα. Και δεν μιλάμε μόνο για το καθαρά τεχνικό κομμάτι (τα προβλήματα στον ήχο είναι συνεχή και ενοχλητικά) αλλά και για την όλη οργάνωση που μαρτυρά προετοιμασία και εκτέλεση γυμνασιακής εορτής εντός κλειστού γυμναστηρίου. Όταν χτιζόταν αυτή η εκπομπή δεν βρέθηκε κάποιος χριστιανός να αναρωτηθεί, πως θα γεμίζει αυτός ο ρημαδιασμένος ο τηλεοπτικός χρόνος όταν τα ζευγάρια θα αρχίσουν να αποχωρούν;
Με πέντε ζευγάρια πλέον να έχουν απομείνει η υπομονή των τηλεθεατών μοιάζει να εξαντλείται. Μέχρι στιγμής έχουμε δει στο ευχάριστο μουσικοχορευτικό διάλειμμα, την Γιολάντα Διαμαντή και τη Μαρία Ανδρούτσου, τη Φωτεινή Δάρρα και ολίγη από ρωσικά μπαλέτα. Για τη βραδιά των Χριστουγέννων δε μας ετοίμαζαν το καλύτερο: Αν εξαιρέσεις τα πιτσιρίκι στην αρχή που μας ταξίδεψαν στα παιδικά χρόνιας μας…είδαμε μια νόστιμη τραγουδίστρια αγνώστων λοιπών στοιχείων που τραγούδησε Wham, τα Κόκκινα Χαλιά (έλεος με το…εύρημα της κόκκινης γραβάτας) και το νικητή του X-Factor τον οποίο έβγαλαν από το χρονοντούλαπο μαζί με το ίδιο καπελάκι που φορούσε και στο μουσικό διαγωνισμό….
Η παρουσιάστρια που σε όλα τα προηγούμενα live είχε βάλει την Άρτα με τα Γιάννενα, αποφάσισε τη βραδιά των Χριστουγέννων να είναι σεμνή και μαζεμένη, σε αντίθεση με το σύζυγό της Πέτρο Κωστόπουλο που λόγω εορτών φρεσκαρίστηκε βάφοντας (διακριτικά πάντα) το μαλλί – η έστω ότι απέμεινε από αυτό. Το Τζενάκι φαίνεται όμως ότι ούτε σαν παρουσιάστρια βλέπει προκοπή, ούτε σαν νοικοκυρά. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι…συλλάβαμε τον Πετράν για πολλοστή φορά να καταβροχθίζει σουβλάκια με το γνωστό, διακριτικό του τρόπο…και να προσπαθεί να καταπιεί λίγο πρίν η Πηνελόπη δαμάσει με την καούκα της τον πάγο. Μια σοδίτσα Ασημινάκηηηηη…Μπούκουσα!
Δίπλα του η Έλενα Παπαρίζου μοιάζει να έχει απολέσει τη φρεσκάδα των πρώτων εκπομπών και τον αυθορμητισμό της. Ζουλιγμένη μέσα σε πανάκριβα, πολλές φορές κακόγουστα και μεγαλίστικα μοντελάκια η…πρώτη της Ευρώπης κοιτάει με ξινίλα το Γιώργο Χειμωνέτο, μοιράζει απλόχερα τις ελληνικούρες της, μιλάει σαν την Υβέτ («μάντισσον, όπως Αμερική»), ενώ όσο πάει μοιάζει με την Δάφνη Μπόκοτα…Εξαίρεση η στιγμή που στέλενει μήνυμα στην μαμά της. Ίσως η πιό τρυφερή στιγμή του show με δεδομένη την πρόσφατη απώλεια του πατέρα της…
Το διαγωνιστικό μέρος της βραδιάς; Ανύπαρκτο. Κανένα ζευγάρι δεν αποχώρησε, κάνοντας την εκπομπή πιο βαρετή και ανούσια από ποτέ. Οι κύριοι της εκπομπής παραμένουν χαλαροί ενώ οι τρεις κυρίες θα κάνουν τα πάντα για την νίκη. Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου βάφει πλέον σε εβδομαδιαία βάση τα μαλλιά της με κίνδυνο εμπριμέ πιτυρίδας, η Ιωάννα Πηλιχού όπου βρεθεί και όπου σταθεί διατρανώνει τη γούτσου γούτσου αγάπη…για τις νέες φίλες της, ενώ η Σάγια μετά τους τσαμπουκάδες με την επιτροπή δοκιμάζει τις πιο δύσκολες φιγούρες με αποτέλεσμα να τρώει τα συμπαθέστατα μουτράκια της. Έχει και σέξι πλευρά; Αλήθεια…την είδε κανείς;
Κατά τα άλλα όλοι είναι χαριτωμένοι και αγαπημένοι, οι κάμερες βρίσκονται τελείως τυχαία παρούσες σε κάθε τραυματισμό, ενώ οι συμμετέχοντες πασαλείφονται αμέριμνοι με την αλοιφή χορηγό και δέχονται τις πρώτες βοήθειες στο σαλονάκι – τσαγερί επίσης μέγα χορηγού. Στον ελεύθερο χρόνο τους φωτογραφίζονται για τα περιοδικά του θείου Πέτρου, επενδύουν στο αβέβαιο τηλεοπτικό τους μέλλον, κάνουν ρεβεράντζες στα μεγαλοστελέχη του σταθμού και χαριτωμενιές ο ένας στον άλλον μέσω Twitter…Κατά τα άλλα όσοι δεν έκαναν ζάπινγκ μετά το τέλος της εκπομπής, είδαν τον τηλεοπτικό πλούτο της αμερικανικής version του X-Factor, απόλαυσαν μια σφιχτοδεμένη παραγωγή και αναρωτήθηκαν γιατί στο κάτω κάτω κάποιοι προσπάθησαν να κάνουν ένα σόου στην ταλαίπωρη ελληνική τιβί χωρίς τα βασικά υλικά: χρήματα, οργάνωση, αστέρια, μάρκετινγκ…