Θα ήταν βλακώδες από τον Σπύρο και τον Γιώργο να βγάλουν από τις πρώτες εβδομάδες όλα τους τα χαρτιά. Τις νέες ενότητες. Τις νέες ιδέες που θα δοκιμάσουν αυτή τη χρονιά.
Επειδή έχω περάσει από το συγκεκριμένο μαγαζί και ξέρω πολύ καλά πώς λειτουργεί σας αποκαλύπτω ότι η πίεση είναι τεράστια. Κάθε πρωί στα χέρια του παραγωγού τους Στέλιου Αντωνιάδη φτάνουν τα νούμερα και εκείνος με ένα στυλό και ένα χαρτί χωρίζει χρόνο και ενότητες για να δει τι πήγε καλά και τι όχι. Είναι μάλιστα τόσο γρήγορες οι αποφάσεις που μπορεί μια ενότητα που δεν έχει πάει καλά δύο φορές να βρεθεί ξαφνικά στις καλένδες και να μην την δούμε ξανά ποτέ. Κι ας έχουν κάνει γυρίσματα, κι ας έχουν ξοδευτεί χρήματα για να χτιστεί. Τα παιδιά ξέρουν καλά ότι το νέο προϊόν του Λιάγκα και της Σκορδά δε θα απέχει πολύ από το δικό τους. Λογικό αν σκεφτεί κανείς πώς ούτε ο Λιάγκας ούτε και η Σκορδά θα γίνουν ποτέ Μενεγάκη. Αντιθέτως αυτό που υπηρετεί και πρεσβεύει το δίδυμο του Mega είναι πολύ κοντά στα δικά τους χνώτα. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, ούτε το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, ούτε το «απλωμένο» σε χρόνο gossip, ούτε ο πειραματισμός για τον χρόνο που βγαίνει το βαρύ τους χαρτί, ή Λίτσα Πατέρα. Στην φαρέτρα τους ο Σπύρος και ο Γιώργος έχουν δύο ακόμη ενότητες τις οποίες και αναμένεται να ρίξουν στη μάχη μετά την πρώτη εβδομάδα προβολής των Λιάγκα Σκορδά. Ενότητες που αφορούν σε εύκολες λύσεις για να βρουν νέοι δουλειές αλλά και χρηστικές συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε την κρίση. Ήδη μετά από πολλά χρόνια είδα την Παλαιτσάκη να χτίζει την ενότητα αυτή με ρεπορτάζ σε καταστήματα. Το σίγουρό και συνάμα το λογικό είναι να έχουν άγχος για την πρεμιέρα του Mega. Ξέρουν καλά ότι η ελληνική τηλεόραση και οι καριέρες σε αυτή ταιριάζουν απόλυτα στο argo ρητό «ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κώλος μας»