Ο Λιγνάδης θα έπρεπέ να το περιμένει. Όταν αποφάισε να πάρει μαζί του τον Ρουβά θα έπρεπε να γνωρίζει πώς μαζί του θα υπάρξει και μια διακριτική παρακολούθηση των δημοσιογράφων. Διακριτική μέν…αδιάκριτη κριτική δε.
Αλλά θεωρώ ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η αλήθεια είναι πάνω απ΄όλα και πρέπει να γράφεται. Δεν κάνουν όλοι για όλα. Έτσι και οι συνάδελφοι στο postin στην Πάτρα παρακολούθησαν την παράσταση και έγραψαν τα παρακάτω:
«Μπορεί η επιλογή του να ερμηνεύσει τον Διόνυσο στις Βάκχες, να έγινε (προφανώς) με κριτήριο την αναγνωρισιμότητά του – πάντα ένας κράχτης είναι καλός στις καλοκαιρινές περιοδείες – το άστρο του Σάκη Ρουβά όμως δεν είναι πια τόσο λαμπερό.
Προχθες βράδυ στην πρώτη από τις δύο παραστάσεις στην Πάτρα, ο Σάκης Ρουβάς που πριν από μερικά χρόνια κατέβαζε χαλαρά 15.000 χιλιάδες κόσμου στην πλατεία Γεωργίου, μετά βίας γέμισε το Αρχαίο Ωδείο.
Μην φανταστείτε ουρές, ούτε ασφυκτικά γεμάτες κερκίδες. 900 με 1000 άτομα παρακολούθησαν την παράσταση και χωρούσαν αρκετοί ακόμα.
Το κοινό ήταν γυναικείο στη μεγάλη του πλειοψηφία. Χωρίς όμως ιδιαίτερη πιτσιρικαρία. Από 20 μέχρι 60. Οι θαυμάστριες του Σάκη Ρουβά μεγάλωσαν μαζί με το ίνδαλμά τους. Εγινε πιο εκλεκτικό το κοινό και δεν προσελκύεται πια από ποπ σταρς; Δε νομίζω.»