Όχι απλά ήταν ασφυκτικά γεμάτοι αλλά στην κυριολεξία δεν έπεφτε καρφίτσα. Και στο δεύτερο μέρος του προγράμματος έγιναν και πολύ μεγάλες καταναλώσεις με μεγάλα ταμεία απ’ ότι μαθαίνω για το μαγαζί.
Ο επιχειρηματίας του μαγαζιού της Πειραιώς έκανε τη σωστή κίνηση όταν άλλοι συνάδελφοί του έκαναν την λάθος. Ποια ήταν αυτή; Συγκέντρωσε τρία μεγάλα ονόματα μαζί Μαζωνάκη – Πάολα – Στέλιο Ρόκκο και μάλιστα στο τέλος έκανε και προσθήκη του πιο εναλλακτικού Δήμου Αναστασιάδη.
Ισχύς εν τη ενώσει ένα πράγμα
Το αποτέλεσμα: Οι τραγουδιστές μοιράζονται τον χρόνο, το πρόγραμμα δεν κάνει «κοιλιά» ενώ έτσι εξασφαλίζεται και το επιθυμό για κάθε επιχειρηματία. Να μην υπάρχουν κόντρες και ίντριγκες στο παρασκήνιο.
Στο συγκεκριμένο μαγαζί πέρσι όπως σας είχα γράψει έπεσαν πολλά λεφτά για την ανακαίνισή του. Μια ανακαίνιση που συνεχίστηκε και φέτος. Οπότε μιλάμε για την μεγαλύτερη επένδυση για φέτος στην νυχτερινή Αθήνα. Συμφωνα με πληροφορίες για δυο Σαββατοκύριακα το μαγαζί είναι Sold out.
Σημαντικό ρόλο στην συνεργασία έπαιξε ο πανέξυπνος Μαζωνάκης. Λειτουργώντας μεθοδικά αναθεώρησε για τα ριάλιτι και εμφανίστηκε στην τηλεόραση και είπε κατευθείαν «ναι» να είναι πρώτος μεταξύ ίσων σε ένα σχήμα τεσσάρων καλλιτεχνών μειώνοντας τον χρόνο παρουσίας του πάνω στην πίστα.
Αυτά προς παραδειγματισμό τραγουδίστριας που νομίζει πως είναι η Μαρινέλλα και οι μετρ τρέχουν και δεν φτάνουν για να μαζέψουν τον κόσμο αλλά προς παραδειγματισμό και τραγουδιστή που νομίζει πως είναι ο νέος Βοσκόπουλος και πως αρκεί η παρουσία του για να γεμίσει στάδιο.