«Ρε Αντώνη. Καλύτερα να τραγουδάς παρά να μιλας αδερφέ». Δεν είναι εύκολο σπόρ η τηλεόραση. Πόσο μάλλον όταν συμμετέχεις σε ένα πολύ ακριβό προϊόν. Κι εσείς εκεί στην Heaven… φίλε Σταμούλη… φτάνει το διαφημιστικό του νέου cd του Αντουάν. Καίτε το Νο1 σας και δείχνετε τεράστια ανασφάλεια… εκτός αν ο παντογνώστης Ρέμος το έχει ζητήσει στο συμβόλαιο του… οπότε πάσο.
Τι ειδαμε; Πάμε πρώτα στα καλά. Είδαμε μια καταπληκτική Κύπρια… να σπάει ταμεία… έναν 15χρονο υπεφιλόδοξο νεαρό… έναν Σταμάτη που δεν πατούσε πουθενά αλλά παρ όλα αυτά τον πέρασε εξαιτίας των τατουάζ… και έναν 21χρονο που παίζει μαζί με την Βανδή, στο μιούζικαλ που πρωταγωνιστεί να περνάει με όλους τους κριτές να τον βοηθούν.
Κι εδώ έρχομαι να ρωτήσω. Με ποιο κριτήριο επιλέγονται οι παίκτες; Πόσο αμερόληπτο είναι αυτό; Πόσο αδιάβλητο; Γιατί πιστέψτε με κανείς δεν πίστεψε την έκπληξη της Βανδή όταν τον είδε για πρώτη φορά-και καλα- στην προεπιλογή, ούτε βεβαίως έπεισε με την παρουσία του.
Θα αρχίσω να πιστεύω κάποιες καταγγελίες που έχουν έρθει στο γραφείο μου Παύλο. Ξέρεις εσύ…
Είδαμε την Καλομοίρα να προσπαθεί να μιλήσει ΜΟΝΟ Ελληνικά-σας είχαμε γράψει για το χέρι που της έβαλαν για τις Αμερικανιές της- αλλα στο τέλος κάθε σύνδεσης του Μπλέ Δωματίου, αναζητούσαμε αναλγητικό για τον πονοκέφαλο. Μα καλά. Κανείς δεν βλέπει ότι το 2005-06-07 χρονιές που βγήκε η Ελληνοαμερικανίδα για πρώτη φορά στην πιάτσα-ναι-ήταν συμπαθής, αλλα το 2017 τα κριτήρια του “παρασκηνίου» ενός τόσο ακριβού σοου είναι άλλα;
Είδαμε τον Ρέμο να θέλει σώνει και ντέ να αφιερώσει την βραδιά , το χειροκρότημα, το τραγουδι ενός παιδιού απο την Κύπρο στον George Michael. Δεν είπαμε όχι. Σωστό. Μόνο που οι πάσες αυτές σε κάθε αντίστοιχο σοου του πλανήτη τις κάνει ο παρουσιαστής, όποτε δίνει εντολή η υπεύθυνη του προϊόντος. Αννούλα εκεί στο κοντρόλ ακούς; Καλά. Δεν θα μιλήσω για τα αστεία επιπέδου Βαρδάρη. Το σύκο… τον τοίχο… τα κιλά τον ακοντισμό και άλλες χαριτωμενιές που με έκαναν να πω. “Καλύτερα να τραγουδάς αγόρι μου παρα να μιλάς”.
Είδαμε τον Ρέμο να πουλάει την στολή του Συνταγματάρχη της συντρόφου του-μιας που ήρθαμε ας πουλήσουμε λίγο και την αντρική κολεξιόν που έχει κολλήσει-και την ίδια στιγμή να ρίξει γέφυρες στην Βανδή, που είχε φρικάρει στο προηγούμενο σοου με τις ατάκες του περί… πίτας.
Αντώνη; Μια συμβουλή. Υπάρχουν κι άλλες λέξεις απο την “Επιλογή”. Ψάξτο λίγο. Τόσους κολαούζους έχεις κοντά σου. Αλλα θα μου πείς… εδώ είδες το πόπ κομμάτι… Ροκ αλήτικο. Τι να λέμε τώρα. Αυτά είναι ψιλά γράμματα για σένα ε;
Ο Μάστορας δείχνει να μην μπορει να ξεπεράσει τα φώτα της κάμερας ή έχει πρόβλημα στο έντερο. Σηκωνόταν περισσοτερο απο την καρέκλα του… παρα μιλούσε…
Ο δε Μακεδόνας ακούστηκε περισσοτερο όταν κατάλαβε ότι δεν ακουγόταν στο πλατο… παρά όταν ήθελαν όλοι-κατα την διάρκεια του σοού δηλαδή-να ακούγεται λίγο παραπάνω…
Για τον Λιάγκα που επέλεξε να ντυθεί πορτατιφ δεν μπορώ να πώ πολλά. Θα μείνω μονο στην κίνηση του σώματος του. Ο Γιώργος…δείχνει ανασφαλής με το σετ… και θυμίζει τον παίκτη που θέλει να σουτάρει το πέναλτι στο 90 για να σώσει το παιχνίδι, αλλά την ώρα που παίρνει φόρα κομπιάζει. Η κίνηση αυτη με του ώμους κάθε φορά που κλείνει μια ατάκα βγάζει μια ανασφάλεια που πρέπει να την προσέξει.
Στα ενδιαφέροντα; Το πουσάρισμα του επικίνδυνα πεσμένου Rising Star σε κάθε «διαφημιστική σφήνα”, το βαρύ βάψιμο της Βανδή… αυτο το Smokie eye, με πασπάλισμα ιδρώτα σου έβγαζε εικόνα απο δεύτερο λαϊκο… εκεί που “διπλώνουν” τα τραπέζια… το μικρόφωνο στον αδερφό του Αβραμόπουλου που μπορεί να συγκινήθηκε και ο Σκηνοθέτης να έκανε x2 zoom για να βγάλει reality, αλλά ο Νάσος συνεσταλμένος γάρ δεν έκανε την χάρη στον Λιάγκα και δεν απάντησε.
Επίσης το έντονο Κυπριακό στοιχείο… που θα φέρει μαζικη ψηφοφορία στην πορεία του παιχνιδιού, κάτι που σημαίνει έσοδο, αλλά και τον Αβραμόπουλο που απέδειξε πώς μπορεί να είναι ο αυριανός λαϊκος τραγουδιστής. Ένα παιδί με ήθος και συστολή κατάφερε με το σπαθί του να ρίξει τον τοίχο και να γκρεμίσει κάθε τοίχο που θα συναντήσει. Αυτός και ο Πόντιος στο πρώτο σοού μαζί με την πληθωρική Κύπρια ξεχωρίζουν μέχρι τώρα…
Εύχομαι μέσα απο ένα κακοστημένο τηλεοπτικά παιχνίδι να ξεπεταχτούν παιδιά με φωνή και προοπτική…
Προοπτική που θα κεφαλαιοποιηθεί με πολλά εκατομμυρια ευρώ και όχι μόνο με 500 χιλιάρικα που στοιχίζει ο τοίχος του σοού. Μόνο που ξέχασε ο Γιώργος να πεί ότι ο τοίχος δεν φτιάχτηκε για τον Αντ1 αλλά νοικιάστηκε…με πολύ λιγότερ φράγκα απ όσα ειπε.
Κατα τα άλλα είμαστε σε κρίση ε; Βεβαίως. Κρίση τηλεοπτικής κρίσεως… είναι σίγουρο