Συνεχίζει να κάνει πολύ καλά νούμερα στο δυναμικό κοινό το Nomads παρα τους σκληρούς αντιπάλους. Κάτι που δίνει χαρά στον ΑΝΤ-1 που τα «παίρνει» από τις διαφημίσεις.
Ακόμα και το «Ελλάδα έχεις Ταλέντο» έμεινε πίσω από το Nomads που έφτασε την Δευτέρα 24,4%.
Γι αυτό και θα δούμε τη συνέχεια και άλλα…προϊόντα να εμφανίζονται. Στο παιχνίδι της διαφήμισης μπήκε από την αρχή ο Αρτναούτογλου κάτι που δεν συνέβη με τον Τανιμανίδη. Ο Γρηγόρης άνοιξε λογαριασμό στο Instagram λίγο πριν αναχωρήσει για τις Φιλιππίνες και εκτός από τα στιγμιότυπα με τους παίκτες που ανεβάζει, προβάλει και προϊόντα.
Συγκεκριμένα διαφημίζει μάρκα σακιδίου αλλά και εταιρεία με προϊόντα μαλλιών. Μάλιστα ο πονηρός Γρηγόρης που είναι μανούλα, σε αυτά, έβαλε μέχρι και τους ντόπιους να ποζάρουν με το προϊόν μαλλιών και τους «ανέβασε» στο Instagram.
Το θέμα είναι πως οι νέοι στηρίζουν το Nomads παρά τον ανταγωνισμό.