Και να πώ ότι δεν τα έγραφα; Τα έγραφα. Όταν έσκασε το θέμα με την Φερράρι είχαν γράψει πώς το μεγάλο πρόβλημα του καλλιτέχνη Χατζηγιάννη και όχι του επιχειρηματία Μιχάλη είναι η ακραία εκδήλωση δηθενιάς χλιδής και πλούτου που θα κάνει κακό στην δουλειά του εν τω μέσω κρίσης.
Διάβασα λοιπόν πριν λίγες μέρες το θέμα που πρώτη έγραψε η Νανά Παλαιτσάκη μέσα από τη στήλη της σε εβδομαδιαία εφημερίδα για την ακύρωση της συναυλίας του Κύπριου αοιδού στη Σύρο. Η αιτία; Δεν ήταν άλλη από την λιγοστή προσέλευση του κοινού.
Η προπώληση των εισιτήριων δεν πήγε καλά, καθώς όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι κακές εντυπώσεις που είχε αφήσει ο τραγουδιστής στο κοινό από την προηγούμενη εμφάνιση του στο νησί έφερε αδιέξοδο.. Κοινώς έφαγαν μεγάλη φόλα.
Μάλιστα πολλοί ήταν και εκείνοι που γύρισαν την πλάτη στον καλλιτέχνη μετά την δημοσιοποίηση της κομπίνας που πήγε να γίνει με το αυτοκίνητό του. Εν αγνοία του, σύμφωνα πάντα με τον δικηγόρο του.
Φέτος, η συναυλία ήταν προγραμματισμένη για τις 27 του Αυγούστου αλλά μέχρι τις 25 είχαν πουληθεί μόνο 100 εισιτήρια και οι διοργανωτές την ακύρωσαν. Τώρα αν τα 100 ήταν τελικά 50 … δεν μας απασχολεί και τόσο.
Το χαστούκι είναι μεγάλο. Όπως βεβαίως και οι περαιτέρω κινήσεις του στον καλλιτεχνικό χώρο. Βλέπετε ο κόσμος έχει κρίση. Έχει άποψη και μετρά τα ευρώ του. Απαιτεί σεβασμό για να τα δώσει και πολύ καλά κάνει. Δεν είναι πλέον τα άβουλα πρόβατα που εύκολα παρασύρονται και δημαγωγούνται. Ο κόσμος δεν ξεχνάει. Και η ανάγκη του Μιχάλη ν’ αλλάξει την εικόνα του είναι άμεση.
Μάλιστα οι διοργανωτές εξέδωσαν και ανακοίνωση στην οποία έγραψαν: «Η προγραμματισμένη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη στις 27 Αυγούστου στη Σύρο ακυρώνεται λόγω τεχνικών προβλημάτων για τα οποία ουδεμία ευθύνη φέρει ο καλλιτέχνης. Όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια μπορούν να αποταθούν στα σημεία προπώλησης για να τους επιστραφεί όλο το ποσό».
Κι εγώ έχω ερωτήσεις; Όταν λένε τεχνικά προβλήματα τι εννοούνε;
Διότι οι μυημένοι γνωρίζουν καλά ότι ο Μιχάλης πουλάει «κομπλέ τις συναυλίες» του καθώς είναι ιδιοκτήτης και της εταιρείας που του στήνει τεχνικά τις εμφανίσεις.
Όταν λένε καμιά ευθύνη δεν έχει ο καλλιτέχνης τι εννοούνε;
Ότι δηλαδή αγνοούν πώς η ιστορία με τη Φερράρι στην οποία ενεπλάκη ο Μιχάλης έχει «σκοτώσει» την εικόνα του γλυκούλη απέναντι στο κοινό και πώς η πληγή αυτή θα κάνει μήνες ίσως και χρόνια να επουλωθεί… ή μήπως υποτιμούν τόσο πολύ την κρίση και τη νοημοσύνη του κόσμου;
Στην Αμερική οι μάστορες του marketing χρησιμοποιούν έναν όρο γι΄ αυτές τις περιπτώσεις. Κι αυτός είναι ο όρος Healing.Ας το ψάξει λίγο ο Μιχάλης… μπορεί στο τέλος να του κάνει καλό…