Η τηλεθέαση που τόσο πολύ μας απασχολεί και αισίως απασχολεί και το τηλεοπτικό κοινό είναι όπως η κοινωνία μας. Μια μικρογραφία. μόνο που στην καθημερινότητά μας το τηλεκοντρόλ αντικαθίσταται από το ρήμα «θέλω».
Θεωρώ δε ότι η έκρηξη του Λιάγκα πριν μερικές μέρες… ότι δηλαδή τα νούμερα τηλεθέασης δεν θα πρέπει ν΄ απασχολούν το τηλεοπτικό κοινό άλλα τα εμπορικά τμήματα των σταθμών είναι πέρα για πέρα εσφαλμένη.
Η μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου Γιώργο που παρακολουθεί τηλεόραση θέλει να ξέρει αν το πρόγραμμα που επιλέγει να δει είναι το πρώτο. Είναι θέμα ικανοποίησης εγωισμού και σωστής επιλογής του κάθε τηλεθεατή ξεχωριστά Γιώργο. Οι αποδόσεις των εκπομπών εν έτει 2014 δεν απασχολούν μόνο τα τμήματα marketing ή τα εμπορικά συνεργατάκια.
Χθες λοιπόν η Μουρμούρα έπιασε 40,8 % με το Music School να φτάνει μόλις το 19,9 και τους Συμμαθητές στο 18,1% . Τα νούμερα είναι οι μικτές αποδόσεις μαζί με τις διαφημίσεις και όχι τα καθαρά.
Στα καθαρά η παραγωγή του Mega είναι πιο κάτω από τον ΑΝΤ1.
Εννοείτε πώς δεν μπορείς εύκολα να χτυπήσει μια παραγωγή όπως είναι η Μουρμούρα, οι συντελεστές της οποίας έχουν χτίσει μια συνήθεια από πέρυσι. Από την άλλη η επιλογή να βάλουν το Music School στο Mega μια καθημερινή και μια Κυριακή κρίνεται εκ του αποτελέσματος λανθασμένη. Ειδικά η Τετάρτη. Θα μπορούσαν μιας που το παιδικό-νεανικό κοινό βρίσκεται στο σπίτι το Σαββατοκύριακο να κούμπωναν δυο μέρες μαζί το ΣΚ. Έτσι και η Κυριακή απέναντι από το Dancing θα ήταν καλύτερη.
Σε όλη αυτή τη μάχη η νέα παραγωγή του ΑΝΤ1 δείχνει να κρατιέται πολύ καλά. Τόσο στο νεανικό αλλά και στο σύνολο της τηλεθέασης. Οι ενδείξεις λένε πώς εκεί στα τέλη του Νοέμβρη το σίριαλ αναμένεται να σταθεροποιηθεί στο 22 με 25% νούμερα αρκούντος ικανοποιητικά για μια παραγωγή που ξεκίνησε μόλις πριν από λίγες μέρες.
Κι αυτό διότι το παιχνιδιάρικο σενάριο μαζί με την σκηνοθεσία, τους πρωταγωνιστές και την καθαρή εικόνα αποτελούν βασικούς πυλώνες για να χτιστεί μια νέα συνήθεια. Μια συνήθεια που μπορεί να βάλει στην άκρη επιτέλους τα Τουρκικά σίριαλ και να επαναφέρει τα χαμόγελα στο μαγαζί του Αμαρουσίου. Χαμόγελα που έχουν να δουν από καθημερινή σειρά από την εποχή του αείμνηστου Φώσκολου.