Απίστευτα τεράστια ποσά εισέρρευσαν χθες τόσο στα ταμεία του Σκάϊ όσο και της Acun Medya του Τούρκου παραγωγού Ατζούν Ιλίτζαλι. Ο ημιτελικός σημείωσε τεράστια τηλεθέαση και αυτό φυσικά ήταν κάτι το οποίο γνώριζαν από πριν οι υπεύθυνοι του σταθμού και της παραγωγής. Σύμφωνα με πληροφορίες το δευτερόλεπτο της διαφήμισης πουλήθηκε από 150 ευρώ (από τους προνοητικούς που είχαν κλείσει νωρίς τα πακέτα) μέχρι και πάνω από 200 ευρώ από αυτούς που θέλησαν να μπουν σφήνα έστω και την τελευταία στιγμή.
Ευχόμαστε όλοι μέρος των χρημάτων αυτών να διατεθεί για το νέο πρόγραμμα του καναλιού που αναμένεται όπως μαθαίνω να είναι πολύ πλούσιο σε σχέση με τις χρονιές που πέρασαν. Βεβαίως ακόμη δεν έχει αποφασιστεί τίποτε αλλά υπάρχει αισιοδοξία για τη νέα χρονιά…