Είπα να μην ασχοληθώ…αλλά με πίεσαν οι αναγνώστες μου να το κάνω…και το έκανα. Έψαξα…μάζεψα και σας παρουσιάζω όσα δεν είδατε…δεν διαβάσατε…δεν ειπώθηκαν ποτέ…Γιουροβιζιον ήταν και πέρασε Γιουροβιζιον ήταν και πάει Και αν η τηλεοπτική μετάδοση κράτησε περίπου 2,5 ωρες, το παρασκήνιο ξεκίνησε από τη 13.00 το μεσημέρι όταν οι υποψήφιοι άρχισαν να καταφτάνουν στο νυχτερινό κέντρο που επιλέχθηκε από τους φωστήρες του Mad για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού.
Το πρώτο παρατράγουδο σημειώθηκε όταν η κατά τα αλλά συμπαθής Τζωρτζινα άργησε να έρθει κατά μια ολόκληρη ώρα, σκορπώντας τον πανικό στο team της εταιρίας της – μάλλον το πάπλωμα ήταν βαρύ.
Οι Koza Mostra κατέφτασαν με τον αέρα (μέχρι μποφόρ) του νικητή ενώ τα νεύρα της είχε η Ελένη Φουρέϊρα μιας και κανείς δε φρόντισε να την ενημερώσει ότι η πρόβα της αναβλήθηκε για μια ώρα. Ο λόγος;
Η καθυστέρηση της Βαρώνης Λέανδρος που ωσάν…σταρ ήρθε αργοπορημένη, με αποτέλεσμα όλο το πρόγραμμα να αλλάξει για χάρη της. Οι ξένοι σταρ φιλοξενήθηκαν στα ευρύχωρα καμαρίνια του διπλανού νυχτερινού κέντρου, ενώ οι Έλληνες guest και διαγωνιζόμενοι στοιβάχτηκαν απο την παραγωγή σα σαρδέλες με αποτέλεσμα τα όργανα να ξεκινήσουν από νωρίς.
Η άρρωστη Θωμαίς Απέργη ήταν έντρομη από τους θεριακλήδες Koza Mostra που άναβαν τα τσιγάρα απανωτά (σημειωτέον οι διαγωνιζόμενοι έπρεπε να…συνυπάρξουν στο ίδιο καμαρίνι για περίπου 10 ώρες ..) ενώ τελικά αυτή που προσφέρθηκε να αλλάξει καμαρίνι για να μην ενοχλεί και την έταιρη ασθενή Τζωρτζίνα, ήταν η Αγγελική Ηλιάδη που τελικά μεταφέρθηκε στο καμαρίνι της Ελένης (Νιτσας) Φουρέιρα, της Ήβης Αδάμου και της Ελευθερίας Ελευθερίου.
Τα δυο κορίτσια από την Κύπρο φρόντισαν να ανταλλάξουν μεταξύ τους τα απολύτως απαραίτητα λόγια («γεια», «αντίο», «καληνύχτα») αν και τραγούδησαν ντουέτο (και εννοείται αγαπημένες ) στη σκηνή. Απο την άλλη η Φουρέιρα με την Ηλιάδη δε σταμάτησαν τις πλάκες και τα πειράγματα, ούτε καν λίγο πριν το διαγωνισμό.
Στις…καθυστερημένες αφίξεις και η Ντέμυ που ξέσπασε σε λυγμούς όταν είδε το χτένισμα της – προφανώς και οι καλύτεροι κομμωτές δεν κάνουν θαύματα μέσα σε λίγη ώρα. Ο αραχτός και λάιτ Αγάθωνας συμβούλευε τα φουστοφορεμένα αγόρια να προσέχουν τις δηλώσεις τους μέχρι την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ενώ δε σταμάτησαν τους αυτοσχεδιασμούς με τα κλαμπατζίμπανα, δημιουργώντας ένταση και νεύρα στις ήδη καταπονημένες ασθενείς τραγουδίστριες με τις οποίες μοιράζονταν το καμαρίνι. Και ντρίγκι, ντρίγκι…
Απο την άλλη η Δέσποινα Βανδή προσπαθούσε να μη δείξει την ενόχληση της με τον αυτοσχέδιο μπερντέ στον οποίο έπρεπε να αλλάζει, ακριβώς δίπλα απο τη σκηνή. Η σιδηρά κυρία της ΕΡΤ, Λίτσα Πισκερά πριν κάνει δηλώσεις στις κάμερες φρόντισε να κάνει το πέρασμα της απο τα δωμάτια του μακιγιάζ για ένα γρήγορο…μποτέ, ενώ η παραγωγή θα έπρεπε να προμηθεύει τους πάντες με χάρτη μιας και η περιήγηση στο αχανές νυχτερινο κέντρο ήταν μια πρόκληση – κάτι στο οποίο δε βοηθούσε και η αρκετά…ψαρωτική συμπεριφορά των φουσκωτών αγοριών που μάλλον μπέρδεψαν τη Γιουροβίζιον με την επίσκεψη του Ολάντ στην Αθήνα.
Και μπορεί οι Koza Mostra να διατυμπάνιζαν ότι το αλκοόλ ρέει άφθονο και δωρεάν, η πραγματικότητα ήταν τελικά διαφορετική. Η παραγωγή αποδείχτηκε τσιγγούνα και εκτός από συσκευασμένα σάντουιτς τα οποία εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού, θεώρησε ότι διαγωνιζόμενοι και guest θα έπρεπε να περάσουν την ημέρα με κρακεράκια και ζεστά αναψυκτικά. Κάπου εκεί οι πιο υποψιασμένοι έβγαλαν τα μπουκάλια απο τις τσάντες και τις σακούλες με το γκρουπ που τελικά κέρδισε το διαγωνισμό να τσακίζει τα ρακόμελα.
Ματιασμένη φαίνεται ότι ήταν η Νίτσα, η Φουρέϊρα η οποία εκτός απο τον καθρέπτη που έσπασε (επτά χρόνια γρουσουζιά) δεν είχε ειδοποιηθεί από κανέναν για το κόκκινο χαλί το οποίο οι άνθρωποι του Mad είχαν τη φαεινή ιδέα να…στρώσουν, με αποτέλεσμα η ομάδα της να τρέχει αλαφιασμένη για να βρει ρούχα, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Η δε έμπνευση για το…red carpet ήταν μάλλον ατυχής, όταν έξω απο το μαγαζί είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες απλήρωτοι εργαζόμενοι για να διαμαρτυρηθούν αλλά και τρεις κλούβες των ΜΑΤ. Πανζουρλισμός επικράτησε και με τις προσκλήσεις. Κάποιοι έμειναν έξω, κάποιοι δε βρήκαν να κάτσουν, δημοσιογράφοι δεν είχαν πάσο, γενικά η κατάσταση άσχετα με αυτό που προσπάθησαν να μας πείσουν ήταν μάλλον τσίρκο.
Όσο για το διαγωνιστικό μέρος; Η Απέργη αν και φρέσκια ήταν σαφώς τρομοκρατημένη και αγχωμένη. Ίσως του χρόνου με λίγη παραπάνω πείρα να επικρατήσει. Η Τζωρτζίνα μάλλον έχασε την ευκαιρία να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο από το opening στα μαγαζιά που τραγουδάει ο Ρουβάς. Το τραγούδι της ήταν φαβορί, η ίδια όμως δε γλύτωσε τα φάλτσα. Η ομάδα της μάλιστα μετά το τέλος του διαγωνισμού ήταν έξαλλη μιας και η παραγωγή στο voting video που υπενθύμιζε στους τηλεθεατές το τηλέφωνο κάθε συμμετοχής φρόντισε να επιλέξει ένα μέρος του τραγουδιού στο οποίο η αοιδός έκανε τα περισσότερα λάθη.
Η Ηλιάδη-που λέγεται οτι «μαυρίστηκε» από την κριτική επιτροπή- ήταν αυτή που είχε την καλύτερη σκηνική παρουσία στο διαγωνισμό αποπνέοντας εμπειρία και σιγουριά – το γόνιδιο της Κάιτης Γκρευ βλέπεις…
Οι Κόζα Μόστρα με τον αέρα του φαβορί, κατάφεραν να έχουν φανατικούς υποστηρικτές αλλά και ορκισμένους εχθρούς (ανάμεσα τους και η Θωμαίς Απέργη που λίγες μέρες πριν φρόντισε να δηλώσει ότι το τραγούδι τους προωθεί τον…αλκοολισμό). Σίγουρα ήταν διαφορετικοί και τα στοιχήματα για την κατάταξη τους στη Σουηδία δίνουν και παίρνουν…