Πόσο σίγουρο είναι πώς ο ΑΝΤ1 εξετάζει από τώρα τα προγράμματα που θα κλείσει για τη νέα σεζόν; Καθόλου σίγουρο. Με την ιδιοκτησία να έχει δώσει περιθώριο ανόδου τεσσάρων μονάδων μέχρι τον Μάϊο -αλλιώς θα πέσουν πολλά κεφάλια- όποιος σήμερα υποστηρίξει ότι ο σχεδιασμός του ΑΝΤ1 για τη νέα χρονιά έχει ξεκινήσει… θεωρείται εύκολα εκτός τόπου και «τηλεοπτικού χρόνου».
Το σίγουρο είναι πώς αν το μαγαζί θέλει να προχωρήσει παρακάτω σε μια σκληρή τηλεοπτικά περίοδο με πολλά ριάλιτι, θα πρέπει να ποντάρει πριν από όλους σε «νέα πρόσωπα» και προϊόντα.
Το παράδειγμα του Nomads, που λειτούργησε ως τρέιλερ του Survivor θα πρέπει να αποτελέσει σημείο αναφοράς του νέου προγράμματος. Όπως και το position. Να μην κρατήσουν δηλαδή συρτάρι, όπως έκαναν φέτος προγράμματα που θα μπορούσαν να φέρουν «λεφτά στο μαντρί» και να παίξουν με όλα τα όπλα πριν από όλους για να «χτίσουν συνήθεια».
Αυτό αποτελεί και την ύστατη πρόταση του Λάτσιου. Έτσι θέλει να κερδίσει χρόνο. Και καλά θα κάνουν κάποιοι να τον ακούσουν και το σημαντικότερο. Να τον αφήσουν να κάνει αυτό που θέλει. Οι μυημένοι γνωρίζουν καλά τι γράφω. Δεν αρκούν τα learjet στη Θεσσαλονίκη για να φτιάξεις πρόγραμμα. Πόσο μάλλον όταν η εποχή θέλει «πόλεμο» και όχι μέτρια, χωρίς νεύρο και κακοφτιαγμένα, αρπακολατζίδικα, Σαλονικιώτικα τηλεοπτικά προϊόντα.
Στο μυαλό του είναι πολλά. Μην τρομάξετε αν δείτε τον Αρναούτογλου για παράδειγμα να επιστρέφει τα βράδια, όπως και τον Κοκλώνη σε νέο ρόλο… μιας και απέδειξε ότι το έχει με τις συνεντεύξεις…
Όσο για τον Λιάγκα; Κανείς δεν ξέρει ακόμη…