Είναι πολλά τα λεφτά παιδιά. Για να καταλαβετε λίγο τα δεδομένα το κόστος κατασκευής του-χαμηλοτάβανου-πλατό ακούμπησε το μισό εκατομμύριο ευρώ, ενώ το κάθε επεισόδιο στοιχίζει σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών περι τα 150.000. Αν κάνετε τον πολλαπλασιασμό θα καταλάβετε πώς η επένδυση είναι αστρονομική για τα δεδομένα της εποχής.
Βεβαίως τα στελέχη έδωσαν average τηλεθέασης το 35% κάτι που σαφώς επιτεύχθηκε στην πρεμιέρα αλλά ο προβληματισμός είναι πολύ μεγάλος για την συνέχεια. Κι αυτό διότι στην πρεμιέρα το show έπαιζε μόνο του χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό μιας και κανείς απο τους αντιπάλους δεν μπήκε στην διαδικασία να αντιτάξει κάτι εμπορικό απέναντί του. Μια ταινία η μία σειρά.
Τα δεδομένα είναι τα εξής. Η τηλεθέαση σε γενικές γραμμές έχει πέσει και όποιος παρατηρήσει με προσοχή τα νούμερα των πινάκων της Nielsen θα δεί ότι έχουν ανεβεί- μετά το τέλος του Mega-τα Others. Πρόκειται για κανάλια που δεν είναι στις μετρήσεις αλλά και συνδρομητικές τηλεοράσεις.
Το νούμερο για το prime time του Αντ1, είναι μεν μεγάλο… τηρουμένων των αναλογιών και οφείλουμε να το παραδεχτούμε. Ωστόσο είναι φανερό πως αυτό το μεγαλο νούμερο στην τηλεθέαση, ανέδειξε και τα πολλά προβλήματα. Είναι προφανές και το είδαμε όλοι πώς τα λάθη ήταν πολλά. Κι αυτό διότι ένα πρόγραμμα δεν το καθιστά πετυχημένο ένα πλατό, όσο εντυπωσιακό κι αν είναι αυτό αλλά οι άνθρωποι.
Είναι επίσης φανερό πώς στα social media το Show είχε πολύ low engagement σε σχέση με άλλα προγράμματα, όπως για παράδειγμα το The Voice ή ακόμη και το X-factor. Εννοείται πως έχουν χτίσει στο interactivity αλλά ουσιαστικά μιλάμε για μια ψήφο και τίποτε παραπάνω. Αν δει κανείς τα πόστς και τα σχόλια θα το καταλάβει.
Αυτό σημαίνει πώς το κοινό που ασχολείται και επικοινωνεί με τα social δεν το έχουν κερδίσει παρά το γεγονός ότι μέχρι την διάρκεια της εκπομπής είχαν κατεβάσει περίπου 90.000 την εφαρμογή, νούμερο που μεγάλωσε πολύ την Κυριακή φτάνοντας τους 290.930 (!) χρήστες.
Τρέχουν και δεν φτάνουν… για να δούμε… θα τα καταφέρουν;