Όταν πριν από κάποιους μήνες η Μαραγκουδάκη στην συνέντευξη τύπου-παρουσίαση του X-factor σε δημοσιογράφους και χορηγούς, έλεγε ότι περιμένω πάνω απο 20% στα νούμερα τηλεθέασης κάποιοι σιγοψιθύριζαν ότι η Διευθύντρια προγράμματος του Σκαϊ μάλλον δεν ξέρει σε πιο κανάλι εργάζεται.
Όμως η Μαραγκουδάκη ήξερε πολύ καλά τι έλεγε. Γιατί γνώριζε απο την αρχή τους ανθρώπους που επέλεξε να συνεργαστεί, την ομάδα παραγωγής αλλά και την δυναμική του προϊόντος.
Η πρώτη προβολή του show την Δευτέρα που μας πέρασε έπιασε 24άρια στην τηλεθέαση. Βγήκαν λοιπόν οι τάχα μου δήθεν ειδικοί της τηλεόρασης, κριτικοί και αποτυχημένοι τηλε-αστέρες και υποστήριξαν ότι ήταν η αρχή και ήταν πολύ λογικό.
Η δεύτερη βδομάδα… η δεύτερη Δευτέρα ήρθε χθες. Το προϊόν πήρε lead in 6% και έφτασε 24.6% με τελικό μέσο όρο το 20,1%.
Και δεν έχει να κάνει με την έντονη αλλά με επιχειρήματα άποψή της Πέγκυς Ζήνα σε σχέση με μια διαγωνιζόμενη από την Σερβία και το ελληνικό προϊόν στο οποίο συμμετέχουν.
Άλλωστε δεν είδε κανείς σε τρέϊλερ την κόντρα για να υποστηρίξει ότι η Μαραγκουδάκη πούλησε την στιγμή της κόντρας….
Έχει να κάνει με την δυναμική του προϊόντος… Και σε αυτό η Μαραγκουδάκη έπεσε μέσα… χαλώντας την σούπα- γιατί περί σούπας πρόκειται- κάποιων που θεωρούν ότι κρατούν τα νήματα της τηλεοπτικής αγοράς…