Σχεδόν μισό εκατομμύριο χτυπήματα (206.000 στην επίσημη σελίδα και 287.000 σε σελίδα που ανεβάζει διαφημιστικά σποτ) είχε πριν καλά – καλά κλείσει 24 ώρες το διαφημιστικό σποτ γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου. Η «Lady» λοιπόν όπως αναφέρει και το σποτ που έγινε ήδη viral ήταν πολύ σκληρός διαπραγματευτής με τους μαρκετίστες της εταιρίας και κατάφερε να κλείσει καλό πενταψήφιο πακέτο αμοιβής και μάλιστα το διπλάσιο από αυτό που είχε εισπράξει ως νονά το Πάσχα του 2013 η Κατερίνα Στανίση. Λογικό μιας και οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής πολιορκούσαν την Άντζελα 2 χρόνια για να πει το «ναι». Βεβαίως κατα την προσωπική μου άποψη… αυτή η επιλογή να τρολάρει ένα τραγούδι που στο παρελθόν την καθιέρωσε και αγαπήθηκε τόσο πολύ απο τον κόσμο μόνο λύπηση μου φέρνει και διόλου χιούμορ. Εκτός και αν οι υπέυθυνοι της διαφήμισης ήθελαν με αυτό τον τρόπο να πετύχουν την πλήρη απομυθοποιήση της. Αλλά αξίζει αυτό για 30 χιλιάρικα; Κρίμα και Ντροπή.
Όσον αφορά στο παρασκήνιο των γυρισμάτων με το γνωστό ύφος που την διακρίνει η Άντζελα ήθελε να έχει λόγο σε όλα και φυσικά χρησιμοποιήθηκαν ειδικά φίλτρα ρετούς για την παραγωγή της διαφήμισης του «Χτύπα σαν άντρας». Μόνο που ο άντρας δεν ήταν αυτός που ήθελε η Lady αλλά στο συγκεκριμένο δεν της «πέρασε». Όταν της έφεραν το συγκεκριμένο μοντέλο η τραγουδίστρια εξέφρασε έντονη καλλιτεχνική διαφωνία μιας και ήθελε άλλο «φιζίκ» ωστόσο όπως της είπαν από την διαφημιστική δεν πρόκειται να γίνει καμία αλλαγή. Όπως και δεν έγινε.