Πρόσφατα σε τηλεοπτική της συνέντευξη η Ευγενία Μανωλίδου παραδέχθηκε πως η τηλεοπτική της επιστροφή δεν αργεί και μάλιστα με πρόγραμμα παιχνίδι – έκπληξη. Η μαέστρος λοιπόν συζητά για το shopping monsters που σκοπεύει να βγάλει στον «αέρα» του το STAR την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Το concept είναι καθαρά γυναικείο Κάθε εβδομάδα, πέντε κυρίες συναγωνίζονται σε θέματα αγορών. Συγκεκριμένα πέντε γυναίκες (μια κάθε μέρα τις πέντε ημέρες της εβδομάδας) θα κάνουν θεματικά ψώνια για τον εαυτό τους. Εάν έχουν δηλαδή υποθετικά έναν γάμο, μια βραδινή έξοδο ή μια επαγγελματική συνάντηση. Κάθε ημέρα θα βλέπουμε μια και οι υπόλοιπες τέσσερις θα βαθμολογούν. Και αν βιαστεί κάποιος να πει πως η σύζυγος του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας σκέφτεται να παρουσιάσει ένα concept βασισμένο στον καταναλωτισμό σε εποχές σκληρής λιτότητας συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το μπάτζετ που θα έχει κάθε διαγωνιζόμενη για κομμωτήριο, μακιγιάζ, ρούχα και αξεσουάρ θα είναι πολύ περιορισμένο και εκεί θα κρίνεται η δυνατότητά τους να κάνουν έξυπνες και ταυτόχρονα καλαίσθητες επιλογές (smart shopping).