Αν και ακούγεται υπερβολικό δεν είναι: Σύμφωνα με πληροφορίες το κόστος του X – Factor θα κυμανθεί περί του 1.000.000 ευρώ αν συμπεριλάβουμε τα δικαιώματα μετάδοσης της εκπομπής, το στήσιμο των οντισιόν και των live show αλλά και τις αμοιβές του παρουσιαστή Σάκη Ρουβά, των κριτών και των υπόλοιπων συντελεστών του talent show.
Το βάρος λοιπόν τώρα έχει πέσει στα στελέχη του marketing του καναλιού τα οποία στην κυριολεξία έχουν επιδοθεί σε έναν απίστευτο αγώνα δρόμου προκειμένου να «κλείσουν» όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις. Φιλόδοξη προσπάθεια που σύμφωνα με τις πληροφορίες μας δείχνει να δικαιώνεται παρά το γεγονός ότι τα δεδομένα από την περίοδο που αγοράστηκαν τα δικαιώματα του Χ – Factor έχουν μεταβληθεί σημαντικά: Από την την μια η οικονομική κατάσταση στη χώρα που είναι κρίσιμη και επιβαρύνθηκε και λόγω προσφυγικού από την άλλη το θέμα της αδειοδότησης των καναλιών. Ωστόσο μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλύτερα απ’ ότι αρχικά είχε προβλεφθεί, τα στελέχη είναι απόλυτα ικανοποιημένα ωστόσο δεν επαναπαύονται και οι συσκέψεις στο Φάληρο είναι καθημερινές. Καταλυτικός βέβαια είναι και ο χειρισμός του θέματος από την Άλκηστις Μαραγκουδάκη που γνωρίζει άριστα την τηλεοπτική αγορά και μαζί με τα υπόλοιπα στελέχη διοργάνωσε άψογα την press conference του talent show πριν μερικές εβδομάδες σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Τα πρώτα διαφημιστικά πακέτα για τις μαγνητοσκοπημένες οντισιόν έχουν ήδη πουληθεί σε πολύ καλές τιμές για τα δεδομένα που ισχύουν στην αγορά και τώρα η προσοχή όλων στρέφεται στα live ώστε να διοργανωθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και φυσικά να έχουν αποδοχή και από τους διαφημιστές αλλά και τα μηχανάκια της nielsen.