Οι πιέσεις τόσο στον ΑΝΤ1 όσο και στον Alpha από το Survivor είναι πλέον αφόρητες και τα νούμερα τους κάθε μέρα πέφτουν περισσότερο τόσο στο σύνολο του κοινού αλλά κυρίως στο 15 – 44 το ποσοστό που έχουμε γράψει πολλές φορές ότι ενδιαφέρει τους διαφημιστές. Ωστόσο τα μεγαλύτερα ζόρια είναι στον Alpha. Παράδειγμα; To βράδυ της Καθαράς Δευτέρας που η άλλοτε παντοδύναμη «Μουρμούρα» έγραψε μόλις 18,5% στο σύνολο και 16% στο 15 – 44 στα μηχανάκια της Nielsen. Στον Alpha λοιπόν εξετάζουν την επαναφορά του «BigBrother» και μάλιστα στα πρότυπα του «Survivor», δηλαδή μια ομάδα celebrity και μια ομάδα κοινών θνητών οι οποίοι θα αναμετρούνται σε δοκιμασίες εντός και εκτός του σπιτιού. Οι νικητές θα επιβραβεύονται οι χαμένοι θα έχουν συνέπειες. Όχι βέβαια όπως αυτές του «Survivor» αλλά ικανές να προκαλέσουν γκρίνια και μουρμούρα μεταξύ τους. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Alpha ήταν το τελευταίο κανάλι στην Ελλάδα που προέβαλε το Big Brother με παρουσιάστρια την Ρούλα Κορομηλά το 2010 χωρίς καλά ποσοστά τηλεθέασης.