Πρόκειται για τεράστια επιτυχία. Και διόλου τυχαία. Όταν δε η Μαραγκουδάκη στην παρουσίαση προγράμματος έκανε λόγο για 25άρια ούτε και η ίδια δεν περίμενε στην υποδιαίρεση κοινών να δει πριν ακόμη ξεκινήσουν τα live 35άρια στις γυναίκες.
Για τους επαΐοντες της τηλεόρασης αυτό το νούμερο θέτει τις βάσεις για πιο σημαντικά πράγματα. Για το κανάλι πρωτίστως και βεβαίως για το προϊόν. Το κανάλι για πρώτη φορά από συστάσεως του βλέπει τόσο μεγάλα νούμερα σε νεανικό γυναικείο κοινό. Για τους διαφημιστές το πιο εμπορικό κοινό της αγοράς.
Για το προϊόν ως προϊόν, η τηλεθέαση θέτει τις βάσεις για μια σειρά πολύ πετυχημένων επεισοδίων που στο τέλος, στην σούμα, θα θεωρηθεί πολύ πετυχημένο και θα θωρακίσει την prime time ζώνη του Skai. Μια ζώνη που επι σειρά ετών είναι πολύ χαμηλά.
Η παρουσία νέων κοριτσιών στο χθεσινό chairs και η ταύτιση του συντριπτικού νεανικού κοινού με τις συμμετέχουσες έδωσε πολύ μεγάλη τηλεθέαση.
Και η προίκα αυτή ανήκει σε όλους. Από την γυναίκα που το ζητούσε επίμονα να γόινει μέχρι τον τελευταίο τεχνικό και δημοσιογράφο που λειτουργεί για το καλύτερο τηλεοπτικό αποτέλεσμα.