Το «βινύλιο» του Αντώνη Κανάκη αντί να «τρέχει» σαν 45άρι έχει κολλήσει στις …33 στροφές και σύντομα θα χρειαστεί …ψηφιακή ανανέωση. Ο αγαπημένος του τηλεοπτικού κοινού στο καινούργιο του βραδινό talk show δεν καταφέρνει να κόψει «κακές συνήθειες» του παρελθόντος.
Τα ίδια αστεία, το …άνετο ύφος και οι ατάκες περασμένης δεκαετίας. Μπορεί ο τίτλος της εκπομπής να παραπέμπει σε νοσταλγικές στιγμές των ‘80s και ‘90s αλλά η σύγχρονη τηλεόραση έχει άλλες απαιτήσεις. Θέλει πλήρη εναρμόνιση με το κοινωνικό περιβάλλον, το ηλικιακό κοινό που απευθύνεσαι και φρέσκες ιδέες από νέα παιδιά πίσω από τις κάμερες. Ο Αντώνης και η παρέα του με τα 7άρια τους στις τηλεθεάσεις και τις χαμηλές πτήσεις στις δύο πρώτες εκπομπές πάνε για …μετωπική σύγκρουση με την τηλεοπτική μοίρα τους . Για όλα τα προαναφερόμενα το ραβασάκι της Nielsen είναι αποκαρδιωτικό κυρίως για το νεανικό κοινό ( 18 – 54 ) 5,9% – 3,3% – 4% – 4,4% – 4,4% – 3%.
Ρίξτε μια ματιά στα νούμερα στην κατηγορία Γενικό κοινό της νέας εκπομπής του Αντώνη Κανάκη στον ΑΝΤ1 την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018:
00:15-00:29 6.1
00:30-00:44 5.8
00:45-00:59 7.4
01:00-01:14 7.7
01:15-01:29 9.1
01:30-01:44 6.1
01:45-01:59 5.9
Αντώνη αν δεν αλλάξεις …ρεπερτόριο σε βλέπω να μένεις στο …ράφι παρέα με τα άλλα συλλεκτικά …ρετρό βινύλια.
Αν συνεχίσεις έτσι με το ίδιο ύφος εκπομπής προβλέπω να μην κάνεις ούτε 3% την επόμενη εβδομάδα!