Ήταν μια καλή τακική μάρκετινγκ που απομένει να δούμε αν θα έχει ανταπόκριση τους πίνακες τηλεθέασης. Τρεις εβδομάδες πριν είχε προαποφασίσει ο Αντώνης Κανάκης τον τίτλο της εκπομπής και αυτό το ήξερε φυσικά και ο Γιάννης Λάτσιος.
Δεν προέκυψε τυχαία το «Βινύλιο». Το στούντιο, το στήσιμο της εκπομπής, όλο το σκηνικό παρέπεμπε εξ’ αρχής στον συγκεκριμένο τίτλο. Απλά έπρεπε να πουληθεί με ωραίο περιτύλιγμα. Και αυτό βέβαια ήταν τα «βαφτίσια» μέσα από τα social media. Ο Κανάκης και η παρέα από την Θεσσαλονίκη δουλεύουν ασταμάτητα καθώς έχουν βάλει στόχο με κάθε τρόπο να πετύχει η late night ζώνη του ΑΝΤ1.