Στο φουλ δουλεύουν οι μηχανές του εμπορικού τμήματος και του τμήματος μάρκετινγκ του ΑΝΤ1 μιας και η εντολή που δόθηκε από πολύ ψηλά από την επόμενη κιόλας μέρα της δημπορασίας των αδειών ήταν σαφέστατη: Φέρτε όσες περισσότερες διαφημίσεις μπορείτε και στην καλύτερη τιμή.
Τα προγράμματα που κατά παράδοση τοποθετούν τα προϊόντα τους οι διαφημιστές είναι οι σειρές. Και εκεί μέχρι στιγμής υπάρχει πρόβλημα… Τα «Δίδυμα Φεγγάρια» έχουν πέσει σε σχέση με πέρσι χάνοντας κυρίως από το νεανικό κοινό, τα καινούργια «Πέντε κλειδιά» έπεσαν σε μονοψήφιο νούμερο στα νεανικά κοινά ενώ το «Μπρούσκο» το βράδυ της Τρίτης έχασε και το γενικό σύνολο αλλά και το νεανικό από την «Μουρμούρα» του Alpha. Στα Σπάτα γίνονται συνεχείς συσκέψεις για να αντιμετωπιστεί το θέμα – κυρίως στα δυναμικά κοινά 15 – 44 – ωστόσο η εκτίμηση είναι ότι όταν θα μπουν στην βραδινή ζώνη και οι νέες σειρές θα δώσουν ώθηση και στις υπάρχουσες. Στον Alpha χαμογελούν πικρά ξέροντας πως η πρωτιά στο 15 – 44 δεν έχει πια καμία σημασία ενώ αντίστοιχα στο κλειστό Mega μιλάμε πλέον για φαινόμενο.
Αυτή βέβαια η περίπτωση είναι ειδική και συμφέρει τις τράπεζες μιας και αν το κανάλι περάσει οριστικά σε αυτές θα μπορέσουν να πιάσουν υψηλότερη τιμή για την ταινιοθήκη απ’ ότι υπολόγιζαν…