Γράφει το φιλαράκι μου Μαρία Περδικέα. Και πιστέψτε με. Όσα λέει είναι πραγματικά. Και συνέβησαν παράλληλα με την ψευτοχλίδα που όλοι μας ζήσαμε παρατηρήσαμε και μυθοποιήσαμε με αφορμή τον γάμο της Barros.
Εντάξει. Ήταν ίσως το πιο βαρύ event του φετινού καλοκαιριού… αλλά τι συμβαίνει γύρω γύρω;
«Τα άδεια σακιά τα φουσκώνει ο αέρας και τους ανόητους η έπαρση είχε πεί ο Σωκράτης, πράγμα που ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό με τους επιχειρηματίες της Μυκόνου.
« Το νησί είναι 40% με 50% κάτω απο οτι ήταν πέρυσι τέτοια εποχή» μου είπε γνωστός επιχειρηματίας του νησιού στα τέλη του Ιουνίου. « Το γεγονός οτι δεν έχει τελειώσει το Ραμαζάνι ακόμα δεν βοηθάει καθώς οι Αραβες είναι οι πιο γαλαντόμοι πελάτες και αφήνουν πολλά χρήματα στο νησί».
Και μπορεί το Ραμαζάνι να τελείωσε στις 5 Ιουλίου αλλά οι Μουσουλμάνοι κροίσοι μάλλον αναζητούν άλλους παραδείσους.
« Ολοι οι ισχυροί πελάτες μου, Αραβες και Τούρκοι ως επι των πλείστον, γκρινιάζουν οτι στην Μύκονο πληρώνουν υπερβολικά ποσά και πολλοί απο αυτούς θα προτιμήσουν το Κάπρι, την Ιμπιζα και το Μονακό.» είπε πράκτορας σε φίλο μεγαλοξενοδόχο.
Πράγματι το Κάπρι, το Μονακό αλλά και το Κόμο συγκέντρωσαν ισχυρούς Τούρκους επιχειρηματίες μέχρι στιγμής, οι οποίοι με τα σκάφη τους «αλώνιζαν» παραδοσιακά τέτοια εποχή τις θάλασσες της Μυκόνου.
Τα ξενοδοχεία μέχρι τώρα δεν είχαν τις αναμενόμενες κρατήσεις με αποτέλεσμα πολλοί ιδιοκτήτες να δίνουν άδεια στο προσωπικό τους καθώς δεν μπορούν να τους πληρώσουν.
Το ίδιο ισχύει και για τις βίλες στο νησί, οι οποίες ενοικιάζονται 20 χιλιάδες ευρω την εβδομάδα – αν και στην Μυκονο δεν υπάρχει «ταβάνι»-.
Τα περισσότερα σπίτια δεν έχουν ενοικιαστεί, καθώς οι «καλοί» πελάτες δεν εμφανίστηκαν εφέτος γιατί προφανώς δεν θέλουν να πληρώσουν υπερφουσκωμένους λογαριασμούς.
Το γεγονός οτι κάποιος είναι πολύ πλούσιος, δεν σημαίνει οτι είναι και ηλίθιος για να πληρώνει οτι του ζητάει ο κάθε Ελληνάρας που θέλει να βγάλει τα έξοδα όλου του χρόνου μέσα σε ένα μήνα.
Οσον αφορά τα κλαμπ και τα beach bars εκεί πέφτει πολύ κλάμα. Τα περισσότερα clubs ειναι άδεια και πολλά απο αυτά δουλεύουν μόνο Παρασκευή και Σάββατο ενω τις υπόλοιπες μέρες γεμίζουν με το προσωπικό άλλων μαγαζιών και διάφορους φίλους που έρχονται στο νησί για να πιούν και να φάνε δωρεάν.
Στα beach bars με εξαίρεση το Nammos και τον Scorpio, το σκηνικό έχει στηθεί ως εξής, διάφοροι Prτζήδες έχουν «στήσει την πραμάτεια τους» – ξεπεσμένες αρτίστες, γερασμένες μοντέλες, φθηνοβίζιτες, πανελίστες και τραγουδιάρες δεύτερης διαλογής –στις «κερασμένες» ξαπλώστρες για να βγάλουν φωτογραφία μήπως και δημιοσιευθεί στα ανύπαρκτα εβδομαδιαία περιοδικά που κυκλοφορούν μετα βίας.
Επιπλέον καλούν και τους κολλητούς τους οι οποίοι φθάνουν χαρούμενοι και ανέμελοι στο #νησί και ανεβάζουν ασταμάτητα #selfie με τα κερασμένα σούσι της συμφοράς και τις φθηνοσαμπάνιες.
Και μέσα σε όλο αυτό το κλίμα που μόνο καλό δεν είναι για το νησί, έγινε και ο γάμος –υπερπαραγωγή της καλλονής και σουπερ μόντελ Αν Μπεατρίς Μπάρος. Το κορίτσι πήρε τον γιό του Αιγύπτιου κροίσου Χαμίντ Ελ Σιάτι – αν θέλετε να μάθετε τι σημαίνει οικογένεια Ελ Σιάτι ρίξτε μια ματιά στο google για να μη σας «ζαλίζω» με τα δισεκατομμύρια που κερδίζουν απο τις εκατοντάδες επιχειρήσεις που διαθέτουν.
Γράφτηκαν «σεντόνια» για την χλιδή του γάμου, τα τριήμερα παρτι και τις σέξι φίλες της νύφης. Οι δε αποκλειστικές (?) φωτογραφίες απο τον γάμο κατάντησαν ανέκδοτο καθώς όποιος «ακολουθεί» τα αγγελάκια της Victoria’s Secret και τους σωστούς fashion editors στο ινσταγκραμ είχε λεπτομερές φωτογραφικό ρεπορτάζ απο την περασμένη Πέμπτη που έφτασαν στην Μύκονο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, ανάλογους γάμους μεγιστάνων, πάρτι μεγαλοεπιχειρηματιών και αφίξεις σταρ πρώτης γραμμής θα έπρεπε να «κυνηγάνε» όλες οι επιχειρησεις του νησιού παρέχοντας βέβαια τα ανάλογα facilities.
Οι περισσότεροι κάνουν μαγαζιά αρπαχτές, «αναδεικνύουν» χαζοσελέμπριτις – όπως η «τελειωμένη» Λόχαν που ούτε στο Λουτράκι δεν θα επρεπε να φιλοξενηθεί- και χρεώνουν αστρονομικά ποσά με αστείο σέρβις και χαμηλή ποιότητα.
Η υπεροψία, η κουτοπονηριά και η αισχροκέρδεια που επικρατούν στο πιο διάσημο νησί της χώρας θα γυρίσουν μπούμερανγκ στους επιχειρηματίες τα επόμενα καλοκαίρια.
Και μπορεί η Μύκονος ακόμα να «ξαπλώνει» στις πολυτελείς σεζλόνγκ όπως ένα δίμετρο ζάμπλουτο σούπερ μόντελ, αλλά προσοχή μη καταντήσει τις επόμενες σεζόν όπως οι κακομποτοξαρισμένες γριές τσατσάδες που παρακαλάνε τους πελάτες στην πόρτα.