Ετοιμάζουν νέα εκπομπή στον ΑΝΤ-1. Και το κάνουν ακολουθώντας τις έρευνες που κάνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τώρα αν με ρωτάτε πόσο τους στοιχίζουν οι έρευνες… θα σας πω «πολλά περισσότερα» απο τις απολύσεις κάθε μήνα. Αλλά αυτό είναι στρατηγική απόφαση και όχι δική μας δουλειά.
Φαίνεται λοιπόν πως οι τηλεθεατές ρίχνουν την ψήφο τους σε εκπομπές «μάσας». Ένα προϊόν που κουβαλάει πάντα χορηγούς. Χορηγούς που καλύπτουν τόσο τα έξοδα παραγωγής αλλά φέρνουν και χρήματα στα ταμεία του καναλιού.
Έτσι όπως μαθαίνω, μια μεγάλη εταιρία θα σπονσοράρει εκπομπή μαγειρικής, ολιγόλεπτη που δεν θα έχει καμιά σχέση με αυτή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου τις Κυριακές. Ακούγεται πως θα παίζει κάθε μέρα και θα έχει…χιούμορ γι αυτό και η παρουσιάστρια θα αποτελέσει έκπληξη. Σύντομα νεότερα. Ένα είναι σίγουρο. Τα νεύρα της Αργυρώς είναι πολλά καθώς φαίνεται πώς αίρεται το άγραφο βέτο που είχε βάλει κάποτε για να μην υπάρχει άλλος μάγειρας στο πρόγραμμα.
Οψόμεθα