Έντονος είναι πλέον ο προβληματισμός στο Μεγάλο Κανάλι καθώς μετά την αποτυχία της Ντορέττας Παπαδημητρίου να σταθεί με αξιοπρέπεια στην πρωινή ζώνη έναντι του διδύμου Λιάγκα – Σκορδά πλέον το πρόβλημα έχει μετατεθεί και στην prime time.
Την ζώνη υψηλής τηλεθέασης όπου οι διαφημιστικές τοποθετούν κατά κύριο λόγο τις διαφημίσεις τους. Τα πακέτα για την νέα χρονιά θα αρχίσουν να κλείνονται σε 15 – 20 μέρες και οι προβλέψεις έμπειρων στελεχών της διαφημιστικής αγοράς προβλέπουν πως μετά την υποχώρηση στην δεύτερη θέση στο μοίρασμα της πίτας της διαφημιστικής δαπάνης το Mega αναμένεται πλέον να πέσει στην τρίτη θέση.
Την Τρίτη το «Δεν έχω λόγια» του Καπουτζίδη υποχώρησε σε μονοψήφια νούμερα στο σύνολο 9,9% και 12,7% στο 15 – 44 ενώ σαφώς καλύτερα αλλά κατώτερα των προσδοκιών για πρεμιέρα πήγε το «Μάλιστα Σεφ» με 18,4% στο σύνολο και 22,7% στο 15 – 44.
Χαμηλά ποσοστά για τα «Φονικά μυστικά» της Άννας Δρούζα με 10,4% στο σύνολο και 11,1% στο 15 – 44. Με το θέμα της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου του σταθμού να παραμένει ανοιχτό οι όποιες εξελίξεις αναμένονται μετά τα Χριστούγεννα και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα είναι σε όλα τα επίπεδα…