Αναρωτηθήκατε ποτέ τι θεωρεί το νεανικό κοινό που παρακολουθεί τηλεόραση ως Ψυχαγωγία; Τι είναι αυτό που κρατάει τους νέους μπροστά στο μαύρο κουτί και τους διασκεδάζει; Και γιατί το καταφέρνει;
Τι; Μήπως τις γκόμενες που αλλάζουν ρούχα και τους κριτές που τις βαθμολογούν κράζοντας ενίοτε για να ανέβουν τα νούμερα; Ακριβώς.
Κι όμως το My style Rocks και το Shopping Star έχουν κερδίσει τους νέους. Το γουστάρουν αυτό ίσως γιατί η κρίση τους έκοψε τις βόλτες στα μαγαζιά και τις βιτρίνες και βλέπουν την όποια μόδα μέσα από αυτες τις εκπομπές.
Απο την άλλη τα αγόρια γουστάρουν να χαζεύουν τις γκόμενες να κάνουν πασαρέλα. Σημασία έχει πως στην Ελλάδα της κρίσης το πρώτο σημείωσε χτες 18,5 στα νεανικά κοινά και το δεύτερο 17,2.
Νούμερα που θα ζήλευε εύκολα η Μενεγάκη… και πολλοί άλλοι.