Είναι γνωστό ότι ο επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης μοίρασε τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας της Airfast Tickets πολλά εκατομμύρια ευρώ στην αγορά για τις ανάγκες marketing της εταιρείας και προβολής. Βασισμένος στο αμερικανικό μοντέλο ο «Ωνάσης του travelling” κατάφερε με αυτόν τον τρόπο να κάνει την εταιρεία του παγκόσμιο brand και να την πουλήσει τελικώς σε Κινέζικο πολυεθνικό κολοσσό, ο οποίος με τη σειρά του έκλεισε το γραφείο της Ελλάδος. Είναι επίσης γνωστό στην πιάτσα πώς εκείνα τα χρόνια ήταν πολλοί αυτοί που αναλάμβαναν δουλειές για τις ανάγκες της εταιρείας και απολάμβαναν παχυλούς μισθούς και επιδόματα .
Pr managers, κλαμένες και μίζερες φτωχές, αλλά και άλλες παρακμάζουσες περσόνες που έδιναν τα πάντα για να βουτήξουν το δάχτυλο στο μέλι. Ο ίδιος ο Κοκλώνης διάβασε μετά από τέσσερα χρόνια τα λάθη του και προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό και εκκαθάριση. Έκλεισε τον κύκλο του και πλέον εμπιστεύεται ανθρώπους που αποδεδειγμένα έχουν δείξει την αξία τους. Η selfie δε την Πρωτοχρονιά με τον Σιανίδη τάραξε για τα καλά τα λιμνάζοντα νερά του pr στη χώρα με πολλές χαριτωμένες ψυχές να σκάνε από τη ζήλια τους. Τι να συμβαίνει άραγε; Λέτε ο Χάρης να πήρε τα events του Koklonis group ;