Κάθε ρεκόρ χτυπημάτων στο youtube έχει ξεπεράσει το «χτύπα σαν άντρας», η Πασχαλινή διαφήμιση της Άντζελας Δημητρίου για γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών. H Lady είναι απόλυτα ικανοποιημένη από το ποσό που εισέπραξε – γύρω στα 40 χιλιάρικα λένε οι φήμες – πιο πολύ ικανοποιημένοι είναι όμως οι ιδιοκτήτες της εταιρίας που βλέπουν την φετινή τους διαφήμιση να γίνεται το απόλυτο viral και τους τζίρους τους να έχουν σημαντική αύξηση εν μέσω οικονομικής κρίσης. Έτσι δεν έχασαν χρόνο και οι πληροφορίες λένε πως πρότειναν ήδη στην Δημητρίου «Χτύπα σαν άνδρας volume 2» για την καλοκαιρινή καμπάνια των ειδών της εταιρίας (φουσκωτά, παιχνίδια θαλάσσης κτλ) όπου θα δούμε τι τελικά έγινε στην ιστορία μετά το τσούγκρισμα του κόκκινου αβγού. Στην Lady δίνουν λένε οι φήμες ότι πήρε συν 15.000 – 20.000 όχι βέβαια με το αζημίωτο καθώς το στόρι του «Volume 2» θέλει την Lady να βρίσκεται εν μέσου θέρους στην πισίνα της με μαγιό. Θα δεχθεί η Άντζελα; Οι πληροφορίες λένε πως το σκέφτεται σοβαρά…