Η τεχνολογία προχωράει. Βοηθάει την ζωή μας να γίνει πιο άνετη και να κερδίζουμε όλο και περισσοτερο χρόνο για τον εαυτό μας. Είναι όμως μόνο έτσι; Όχι βεβαια. Η τεχνολογία χρησιμοποιείται πλέον και σε άλλους τομείς. τομείς που για κάποιους ξεπερνούν τα όρια της νομιμότητας και περνούν στην απέναντι όχθη.
Έτσι και στην βίζιτα. Οι τσατσάδες εξελίσονται. Δημιουργούν ένα ταξιδιωτικό γραφείο μαϊμου, νοικιάζουν και ένα διαμέρισμα κάπου στην Μεσογείων και με την βοήθεια των social media πλησίαζουν ευπαρουσίαστες γυναίκες και τις προτείνουν ταξιδάκια με ευκατάστατους κυρίους και επιχειρειματίες απο 25 έως 70 ετών. Λογικό. Μη μας μείνουν και στο κρεβάτι τα πελατάκια.
Η μέθοδος; Απλή. Φτιάχνουν ένα γυναικείο προφίλ με φωτογραφίες ερασιτεχνικές απο το εξωτερικό και στο πλαίσιο αυτό ζητούν ν΄ακολουθήσουν όμορφα κορίτσια. Μετά απο λίγο καιρό στέλνουν μηνυμα προσδιορίζοντας τα μη διακριτά όρια.
Θα σ΄ενδιέφερε να συνοδεύσεις έναν πελάτη μας στο εξωτερικό; Θα περάσεις καλά και αν εσύ το επιθυμείς μετά κάνεις ότι θέλεις μαζί του. Λες και ο πελάτης πληρώνει το γραφείο απλά για να είναι γκομενοφύλακας.
Σε αυτη την λογική το Πάσχα στη Μύκονο γέμισε απο διάφορες τριτοτέταρτες γκόμενες-σχεδόν όλες ίδιες- με ψεύτικα χείλη φρύδια και έντονο μακιγιάζ, που διαφήμιζαν με κάθε τρόπο την ζωάρα που ζούσαν χωρίς ωστόσο να μας πουν… πόσα στοιχίζει η ζωάρα αυτή και ποιος πληρώνει. Δεν μας είπαν επίσης ποτέ ποιος τραβούσε φωτογραφίες…
Όπως επίσης και πόσο πήγε το μαλλί.
Το πρόσωπο. Σύμφωνα με διαλόγους που έχουμε στην διάθεσή μας, η τσατσά ονομάζεται Μαρία και ξεκινάει το παραμύθι χαρακτηρίζοντας την «παροχή της» ως ταξιδιωτική παροχή με έδρα την Λεωφόρο Μεσογείων στον 4ο όροφο.
Και όταν η εκάστοτε κοπέλα αρνηθεί τότε απλά την μπλοκάρει. Όταν δεχθεί… την βάζει στο κόλπο… κι εκείνη με την σειρά της βάζει τα πάντα στον κόλπο της.
Κρίμα…