Σ’ έναν απίστευτο αγώνα δρόμου έχουν επιδοθεί Ρούλα Κορομηλά και Βαγγέλης Περρής ώστε τις επόμενες ημέρες να παραδωθεί στο Epsilon ένας πρώτος «πιλότος» του νέου Bravo. Και αυτό βέβαια όχι γιατί τα στελέχη του καναλιού δεν έχουν εμπιστοσύνη στην παρουσιάστρια και στον συνεργάτη της αλλά γιατί γίνεται στην κυριολεξία τεράστια προσπάθεια να κλειστούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα πακέτα διαφήμισης και σε καλές τιμές. Αυτός είναι και ο λόγος του πιλότου που ο σχεδιασμός είναι να σταλεί πολύ επιλεκτικά σε υψηλόβαθμα στελέχη διαφημιστικών εταιριών. Η Ρούλα που ξέρει να πουλά τον εαυτό της καλά αρνείται να δώσει προς το παρόν την οποιαδήποτε συνέντευξη ώστε να δημιουργεί στο κοινό αγωνία για την επανεμφάνισή της. Αυτή την τακτική είχε ακολουθήσει και στον Alpha και τουλάχιστον στις πρώτες εκπομπές του «Greekidol» της βγήκε. Βέβαια η πάλαι ποτέ Εθνική μας τηλεπαρουσιάστρια ενοχλήθηκε έντονα από τις δηλώσεις του Λιάγκα για το μπάτζετ της εκπομπής της που θα κυμανθεί περί τις 100.000 ευρώ ανά εκπομπή και αυτό γιατί το θεώρησε «χτύπημα» κάτω απ’ τη μέση μιας και ποτέ δεν ανακοινώνονται ακριβώς τα μπάτζετ εκπομπών για λόγους ανταγωνισμού πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται από τον «αέρα» ανταγωνιστικού καναλιού. Πως αντιδρούν οι διαφημιστές; Όπως και αρκετοί σταρ που τους έχει γίνει κρούση για να εμφανιστούν στην εκπομπή. Δηλαδή να δούμε το πρώτο show και βλέπουμε… Τι θέλουν στην ουσία να δουν όλοι; Μα φυσικά τα νούμερα τηλεθέασης, κοινώς τι «ψάρια» θα πιάσει η Ρούλα στο Epsilon…