Το «παιχνίδι επιβίωσης» ξεκίνησε στον Σκαϊ και τα μηνύματα ειναι πολύ θετικά για το «μαγαζί» του Φαλήρου. Η Μαραγκουδάκη με την ομάδα της χτίζει με μεγάλη προσοχή «συνήθεια». Χτιζει «τάση». Όχι μόνο για την χρονιά που μπήκε αλλά κυρίως για την επόμενη σεζόν. Και δεν αναφέρομαι τόσο στην τηλεθέαση αλλά και στα social media και στο awareness του Σκαϊ σε σχέση με την ψυχαγωγία.
Το σχέδιο πενταετίας του καναλιού να πάρει τα σκήπτρα του Mega προχωρά με γοργους ρυθμούς και το αποτέλεσμα το βλέπουν όλοι μέρα με τη μέρα. Τόσο η πιάτσα αλλά και τα media shops και οι όποιες διαφημιστικές εταιρείες υπάρχουν ακόμη στην Ελλάδα.
Τα νούμερα τηλεθέασης στην πρεμιέρα του Survivor δείχνουν μια δυναμική που αναμένεται να βοηθήσει συνολικά το προγραμμα του καναλιού, εφόσον βεβαίως δημιουργηθούν σλότς που μπορούν να το υποστηρίξουν. Ποιος δεν θα ήθελε να δεί παρασκήνια απο το το Survivor; Οι συνεντεύξεις πίσω απο τις κάμερες; Νέος στόχος του μαγαζιού είναι να φτιάξει μικρές εκπομπές που να μπορούν να στηρίζουν και να δημιουργήσουν σκαλοπάτι στο πρόγραμμα για να έρθει κι άλλη τηλεθέαση στο κανάλι.
Τώρα. Όσο για το παιχνίδι; Κρατηστε αυτό που σας γράφω. Θα υπάρξουν πολλές ανατροπές και αποκαλύψεις. Αυτό που θα σας πούμε μόνο είναι πως ένα πρόσωπο από την ομάδα των «Μαχητών» γνωρίζεται …πολύ καλά με ένα πρόσωπο από την ομάδα των «Διάσημων». Είχαν γνωριστεί πριν απο χρόνια στη Θεσσαλονίκη και ξαναβρέθηκαν το καλοκαίρι που μας πέρασε στο Πόρτο – Χέλι. Αυτά προς το παρόν… Και θα δούμε αν η γνωριμία αυτή θα αποκαλυφθεί και on camera.