Η τακτική είναι γνωστή: Οι επώνυμοι ποστάρουν στο Instagram συγκεκριμένα προϊόντα και ανάλογα με τους followers που έχουν αλλά και την επίδρασή τους σε αυτούς (likes, σχόλια sharesκτλ) εισπράττουν και την ανάλογη αμοιβή που κυμαίνεται από 300 έως και 4.000 ευρώ. Στο team λοιπόν της διαφήμισης πασίγνωστου αναψυκτικού μπήκε και η Ζέτα Μακρυπούλια και φυσικά αυτό οφείλεται όχι μόνο στον δημοφιλή λογαριασμό της στο Instagram αλλά και στην επιτυχημένη (προς το παρόν, η νέα σεζόν θα δείξει) επιστροφή της στην τηλεόραση. Οι προδιαγραφές του συγκεκριμένου προϊόντος για να «τοποθετηθεί» στο Instagram ενός επωνύμου είναι πολύ αυστηρές. Και κυρίως τόσο η εγχώρια όσο και η μητρική εταιρία δεν προτιμούν λογαρισμούς τελεμάρκετινγκ ή λογαριασμούς που μπορεί να διαφημίζονται από ρούχα συνοικιακού καταστήματος μέχρι βιολογικά αβγά τοπικού συνεταιρισμού. Μένει τώρα να δούμε αν η συνεργασία Ζέτας – αναψυκτικού θα έχει και τηλεοπτική συνέχεια.
Έχει έξοδα το κορίτσι… πολλά λέμε…