Η εκπομπή της Κατερίνα αλλάζει. Προσαρμόζεται με τα νέα δεδομένα της τηλεόρασης και το τελευταίο διάστημα μοιράζεται μαζί με τους τηλεθεατές της το πιο σημαντικό στοιχείο για μια εκπομπή. Την πληροφορία. Ακόμη κι όταν αυτή είναι καλλιαρντή ή ήσσονος σημασία δεν παύει να είναι πληροφορία. Η Καινούργιου προφανώς και κατάλαβε-ή κάποιος της το είπε και το έκανε πράξη-ότι μια απλή αναπαραγωγή εικόνων άλλων εκπομπών δεν φέρνει τίποτε στο κανάλι. Πόσο μάλλον στην ίδια ως κεντρικιά. Έτσι άλλαξε την εκπομπή, έστειλε στο ράφι τον γκαντέμη και αμέσως πήρε τα πάνω της.
Χθες λοιπόν στο νεανικό κοινό το Λόγω Tivis σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση των νεανικών κοινών με 15% αφήνοντας στο 13 την σαχλή παραγωγή του Μπάτλερ και της Συνατσάκη.
Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει γκρίνια στον ΑΝΤ1 για δυο λόγους. Ο πρώτος αφορά στο κόστος. Η εκπομπή του Μπάτλερ Δημητράκη είναι πανάκριβη σε σχέση με αυτή του Alpha και οι ξένοι του ΑΝΤ1-που δεν είναι φίλοι μας- βλέπουν τις επιδόσεις της εκπομπής και τρίβουν τα χέρια τους. Και ξέρετε γιατί; Διότι μια κακή πορεία μιας σαχλής εκπομπής σημαίνει πολύ απλά κόψιμό αυτής, περιορισμός των εξόδων και περισσότερα λεφτά στην τσέπη τους. Βλέπετε τα bonus είναι μεγάλα.
Ο δεύτερος αφορά στο παραγόμενο προϊόν. Ξυπνήστε εκεί και αλλάξτε ρότα. Βαγγελάκη… βγες έξω για κάνα καφέ να δεις τι θέλει το κοινό 15-44… μιας και ηλικιακά είσαι πολύ μεγαλύτερος…
Έξυπνος είσαι… προχώρα… Όσο για τις επιλογές των «μπροστά»; Τα χουμε πεί… και θα τα λέμε καιρό…