Όλοι έχουμε βρεθεί σε δύσκολη θέση επειδή δεν καταφέραμε εντός χρονικών ορίων να ανταποκριθούμε σε κάποια υποχρέωση μας. Όλοι έχουμε σκεφτεί κάποια δικαιολογία γιατί δεν καταφέραμε να πάμε σε ένα φιλικό τραπέζι, γιατί δεν μπορέσαμε να είμαστε στην ώρα μας σε κάποιο ραντεβού ή γιατί δεν…. διαβάσαμε στο σχολείο (όταν καθόμασταν στα θρανία). Βασικά το τελευταίο το έχουμε ζήσει όλοι και έχουμε ακούσει ή και έχουμε πει ξεχωριστές έως και απίστευτες δικαιολογίες για να γλιτώσουμε κάποια τιμωρία.
Οι αποδέκτες αυτών των δικαιολογιών ήταν προφανώς, κυρίως οι καθηγητές μας. Πάντα υπήρχαν οι περιπτώσεις μαθητών που ξεπερνούσαν κάθε όριο και κάθε φαντασία, βρίσκοντας δικαιολογίες που πολύ πιθανόν έκαναν τους καθηγητές να βάζουν τα γέλια. Μια τέτοια περίπτωση είχε ζήσει ο καθηγητής της χημείας του 12ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, όταν αντίκρισε το διαγώνισμα ενός μαθητή του ο οποίος είχε πάει να εξεταστεί αδιάβαστος.
Διαβάστε την απίστευτη έμπνευση του μικρού μαθητή που «έδωσε πόνο» για να εξηγήσει για ποιο λόγο ήταν αδιάβαστος στην εξέταση…