Το κλίμα ήταν στραβό όμως αυτό που το αποτελείωσε ήταν τελικά οι διαφημιστικές εταιρίες. Ως γνωστόν στην αρχή της κάθε χρονιάς κλείνονται όλα τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα. Και η αλήθεια είναι πως τόσο για τον Λιάγκα όσο και τον Αρναούτογλου και τις βραδινές εκπομπές τους δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον οι διαφημιστές.
Οι πληροφορίες μου λένε πως τα μεγάλα «πακέτα» των διαφημίσεων έχουν πάει μαζικά στο Φάληρο εδώ και τέσσερις μήνες. Μιας και οι μεγάλες διαφημιστικές πιστεύουν πως το «Survivor» θα πάει καλά και θα είναι ξεκάθαρα πρώτο στο τρίωρο που θα παίζει. Ο Σκάϊ έχει ήδη «ξεπουλήσει» γι’ αυτό και δεν υπάρχει και μεγάλο άγχος στο Φάληρο για τον ανταγωνισμό. Κυριακή κοντή γιορτή. Κυριολεκτικά μιας και από την πρώτη εβδομάδα θα φανεί πως θα πάει ο δεύτερος γύρος του ριάλιτι και κατά συνέπεια όλη η δεύτερη σεζόν για τα υπόλοιπα κανάλια.