Οι εξελίξεις τρέχουν στα κανάλια και ο πρώτος μήνας ανταγωνισμού φέρνει εξελίξεις στα προγράμματα. Βλέπετε υπομονή απο την μεριά των καναλαρχών δεν υπάρχει, το πηγάδι είναι βαθύ… ευκαιρίες εν τω μέσω κρίσης δεν δινονται παρα μόνο με ημερομηνίες λήξεως… και τα διαφημιστικά πακέτα είναι πολύ μικρά. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει πώς το χέρι μπαίνει στην τσέπη για να συντηρηθούν τα περισσοτερα «μαγαζιά»…
Το ερώτημα είναι για πόσο; ΌΧΙ για πολύ. Με δεδομένη την παραπάνω κατάσταση τα στελέχη προσπαθούν να βρούν λύσεις. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν πληροφορήθηκα πώς στον Αντ1 ετοιμάζονται να βάλουν στο πρόγραμμα τους το δεύτερο μισό της σεζόν τον «Εφιάλτη» του Μποντρίνι. Ένα πρόγραμμα που έσπαγε ταμεία στον Alpha…
Ο Μποντρίνι έδειξε και απέδειξε ότι το έχει και είναι ενα χαρτί που υπολογίζει πολύ τόσο ο Λάτσιος αλλά και η Αρβανίτη. Είναι δε τόσο μεγάλη η εκτίμηση που του έχουν που του πρότειναν και δεύτερο project…